Przetargi.pl
Dostosowanie Pracowni Dydaktycznej GWPK do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z wymianą pokrycia dachowego w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Województwo Kujawsko- Pomorskie: Gostynińsko-Włoclawski Park Krajobrazowy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-820 Kowal, Zamkowa 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 284-22-26
  • Data zamieszczenia: 2023-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko- Pomorskie: Gostynińsko-Włoclawski Park Krajobrazowy
    Zamkowa 11
    87-820 Kowal, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 284-22-26
    REGON: 000839932
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwpk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie Pracowni Dydaktycznej GWPK do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z wymianą pokrycia dachowego w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej i wykonanie w szczególności o tą dokumentację robót budowlanych dla zadania pn. Dostosowanie Pracowni Dydaktycznej GWPK do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z wymianą pokrycia dachowego w formule „zaprojektuj i wybuduj”, dofinansowanego w ramach grantu realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn. „Dostępne parki przyrodnicze” w ramach projektu „Obszar chroniony, obszar dostępny”, w ramach Działania 4.3 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa, na realizację przedsięwzięcia grantowego pn. „Przyroda bez barier- aktywni niepełnosprawni”.Lokalizacja: Przedmiot zamówienia realizowany będzie na działkach nr 980/5, 980/10, 980/40, 980/12 obręb ew. Miasto Kowal. Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia:• Wykonanie dokumentacji technicznej dotyczącej podjazdów i platformy dla osób niepełnosprawnych.• Dostawa i montaż, instalacja, uruchomienie platformy- zewnętrznego podnośnika pionowego o wysokości podnoszenia do 3 metrów dla osób niepełnosprawnych, wykonanego z elementów ocynkowanych oraz metali nierdzewnych o odporności na działanie warunków zewnętrznych z solidnym systemem napędowym wraz z niezbędnymi urządzeniami towarzyszącymi. Wykonawca uzyska niezbędną dokumentacje techniczną urządzenia, konieczne odbiory i dopuszczenie do użytkowania włącznie z Urzędem Dozoru Technicznego.• Zakup i montaż dzwonka do windy i dzwonka do drzwi wejściowych.• W toalecie dla niepełnosprawnych na poziomie parteru dostarczyć i zamontować zestaw przyzywowy (system przywoławczy, alarm), uruchamiany przez pociągnięcie za sznurek, sufitowego układu wyzwalającego włączenie lampki sygnalizacyjnej oraz sygnał dźwiękowy na zewnątrz pomieszczenia.• W toalecie dla niepełnosprawnych na poziomie parteru dostarczyć i zamontować przewijak dla małych dzieci i niemowląt z antybakteryjnego tworzywa HDPE, otwieranego teleskopowo, odpornego na maksymalne obciążenie do 20 kg (dzieci do 3 roku życia), z deklaracją CE norma EN 12221- 1999 – dyrektywy 2001/95/EC ogólne bezpieczeństwo produktów (1 sztuka).• Stopnie schodów wewnętrznej klatki schodowej zabezpieczyć samoprzylepną taśmą antypoślizgową (zakupić i zamontować taśmę antypoślizgową na schodach).• W klatce wewnętrznej schodowej budynku dostarczyć i zamontować poręcze ścienne na wspornikach, nawiązujące kolorystyką do istniejącej balustrady (2 sztuki).• Na parkingu zewnętrznym oznaczyć dwa miejsca postojowe z nawierzchnią barwy niebieskiej dla niepełnosprawnych- wykonanie znaku poziomego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych, zakupić i oznakować znakiem drogowym pionowym (2 sztuki), spełniającym wszelkie wymogi z właściwego rozporządzenia, takie jak: wielkość, kolor, sposób montażu, wysokość zawieszenia, odległość od drogi, grubość linii, kąt linii itp.• Wykonanie dwóch podjazdów dla wózków inwalidzkich i dziecięcych do wiaty i altany na terenie ogrodu edukacyjnego z materiałów nawiązujących do istniejących nawierzchni.• Wykonać przebudowę kaskady w oczku wodnym na terenie ogrodu edukacyjnego. Przebudowa polegać będzie na stworzeniu większego spadku płynącej wody przez zwiększenie wysokości kaskady. Planuje się rozebranie istniejącej kaskady i oczka, usunięcie kamieni, warstwy glonów, pogłębieniu zagłębienia, obłożeniu ścian oczka wełną mineralną, dla ochrony EPDMu, z podwójną warstwą włókniny. Zabudowę nowej kaskady oraz obmurowanie ścian oczka wykonać z dużych płyt kamiennych. Podłączyć zasilanie strumienia wodą nową pompą z filtrem dla wygenerowania intensywniejszego szumu spływającej po kamieniach wody. • Dostarczyć i zamontować 32 szt. tabliczek kontrastowych z alfabetem Braille’a na drzwi, włączniki, przyciski itp. wewnątrz budynku.• Dostarczyć i zamontować tablicę informującą o dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych. Tablica informacyjna zostanie wykonana w kontrastowych kolorach i o powiększonym druku. • Na ścianie frontowej od ulicy Kołłątaja umieścić nazwę budynku, logo i adres.• Wymienić pokrycie dachu budynku dydaktycznego (GWPK) ze sprawdzeniem stanu technicznego konstrukcji dachu (finansowane ze środków własnych Zamawiającego).• Dostawa wraz z montażem, instalacją automatyki sterowania z okablowaniem, z oprzyrządowaniem, uruchomieniem kotła centralnego ogrzewania (finansowane ze środków własnych Zamawiającego). Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia, elementy fabrycznie nowe, rok produkcji 2022, 2023. Wykonawca zamontuje elementy wyposażenia wymagające montażu i podłączeń.UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno- użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ, opracowany przez Pracownię Projektowania i Nadzoru WAMAR ul. Lotnicza 14, 87-800 Włocławek.Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Okres rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia - zgodnie z ofertą przedstawioną przez Wykonawcę ale nie mniej, niż 3 lata od chwili podpisania protokołu końcowego (maksymalnie 5 lat). 2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510, ze zm.), tj. pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji zadania roboty: rozbiórkowe, przygotowawcze, demontażowe, montażowe, instalacyjne.Zamawiający nie wymaga aby osoby posiadające wykonujące samodzielne funkcjetechniczne w budownictwie były zatrudniona na umowę o pracę. W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w szczególności: oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy (wykaz osób) o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierającego informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Powyższe zostanie przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy w każdym czasie realizacji przedmiotu zamówienia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika oraz oświadczenia zatrudnionego pracownika. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł, (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20 kwietnia 2023 r., do godz. 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r., poz. 2080, ze zm.).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski Nr: 55 1020 5011 0000 9002 0250 6467 z dopiskiem „Wadium- Dostosowanie Pracowni Dydaktycznej GWPK do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z wymianą pokrycia dachowego w formule „zaprojektuj i wybuduj” ”.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 4 ppkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 17.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;Wymagane minimum: jedna robota polegająca na budowie podnośnika pionowego dla osób niepełnosprawnych w postaci platformy lub windy lub dźwigu, o wartości min. 40.000,00 zł;UWAGA: Zamawiający uzna ww. warunek udziału w postępowaniu za spełniony, w ramach wykonania jednego zamówienia polegającego na dostawie z montażem podnośnika pionowego dla osób niepełnosprawnych w postaci platformy lub windy lub dźwigu, o wartości min. 40.000,00 złb) dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, to jest:Wymagane minimum: jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi wynikającymi z postanowień ustawy dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351, ze zm.) do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub równoważne.Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1646, ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach