Przetargi.pl
Dostosowanie budynku MNiSW do wymagań ochrony przeciwpożarowej

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-529 Warszawa, Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48225292738 , fax. +48225292780
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
    Wspólna 1/3
    00-529 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48225292738, fax. +48225292780
    REGON: 140533156
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nauka.goy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku MNiSW do wymagań ochrony przeciwpożarowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku MNiSW do wymagań ochrony przeciwpożarowej zgodnie z postanowieniami Państwowej Straży Pożarnej nr WZ.5595.237.1.2015 z dnia 21 lipca 2015 r. i WZ.5595.143.1.2018 z dnia 12 kwietnia 2018 oraz dokumentacją projektową. Realizacja zamówienia będzie obejmowała dwie grupy robót wykonywanych równolegle: I. Roboty obejmujące instalację systemu sygnalizacji pożarowej (SSP): 1) montaż modułowej centrali z oprzyrządowaniem, 2) montaż pozostałych elementów wchodzących w skład systemu: a) liniowe czujki dymu, b) jonizacyjne czujki dymu, c) wielosensorowe czujki dymu i ciepła oraz tlenku węgla, d) radiowe: optyczne czujki dymu oraz ręczne ostrzegacze pożaru, e) ręczne ostrzegacze pożaru, f) sygnalizatory akustyczne, głosowe, g) elementy kontrolno-sterujące, h) adaptery czujek radiowych, 3) wymiana okablowania przycisków oddymiania, 4) montaż tras kablowych z okablowaniem, 5) uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania, 6) przekazanie kluczy i kodów serwisowych dla nowego SSP, 7) wyłączenie i demontaż obecnie działającej instalacji SSP, 8) prace przygotowawcze i porządkowe przed i po wykonanych robotach, 9) utylizacja urządzeń starego SSP. II. Roboty remontowe obejmujące wydzielenia pożarowe: 1) wykonanie wydzielenia ppoż. klatek schodowych, 2) wykonanie wydzielenia ppoż. piwnic i poddasza, 3) montaż okien EI 60, 4) montaż kurtyn okiennych EW 60/120, 5) montaż nowych drzwi ppoż. oraz brakujących elementów w drzwiach istniejących, 6) wykonanie atestowanych przejść instalacyjnych EI 60/120, 7) montaż bramek antypanicznych przy biegach schodowych oddzielających kondygnacje -1 i 1, 8) wykonanie obudowy ognioodpornej kabla zasilającego, 9) wymiana witryny wejściowej na 6 kondygnacji, 10) prace przygotowawcze i porządkowe przed i po wykonanych robotach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1) Projekcie Budowlanym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża – Wydzielenia przeciwpożarowe) - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Projekcie Budowlanym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża – System Sygnalizacji Pożaru) - Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Projekcie Wykonawczym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża – Wydzielenia przeciwpożarowe) - Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Projekcie Wykonawczym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża – System Sygnalizacji Pożaru) - Załącznik nr 4 do SIWZ 5) Koncepcji podłączenia projektowanego systemu sygnalizacji pożaru do monitoringu Państwowej Straży Pożarnej (Koncepcja) - Załącznik nr 5 do SIWZ 6) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 6 do SIWZ 7) Przedmiarze robót - Załącznik nr 7 do SIWZ UWAGA Przedmiar ten jest dokumentem pomocniczym, który może służyć jedynie do oszacowania rozmiarów zadania. Dla szczegółowej wyceny oferty należy zapoznać się szczegółowo z Projektami Budowlanymi, Projektami Wykonawczymi, Koncepcją oraz STWiOR. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie nakłady na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zgodnie z Projektami Budowlanymi, Projektami Wykonawczymi, Koncepcją oraz STWiOR, z uwzględnieniem lokalnych warunków wykonywania robót. 3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących – Załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Informacja na temat wizji lokalnej: 1) przed wyznaczonym terminem do składania ofert w niniejszym postępowaniu zostanie zorganizowana wizja lokalna, w celu umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dla prawidłowego sporządzenia oferty; 2) Zamawiający informuje, że dla należytego przygotowania oferty, udział w wizji jest wskazany (nie jest obowiązkowy); 3) Zamawiający ustala dwa terminy wizji lokalnej, które odbędą się w dniach: 13 lipca 2018 r. oraz 17 lipca 2018 r. o godz. 11:00, pozostawiając do wyboru Wykonawcy, z którego ze wskazanych terminów skorzysta. Innego terminu wizji lokalnej nie przewiduje się; 4) spotkanie przedstawicieli Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego odbędzie się przy wejściu głównym do budynku przy ul. Hożej 20 w Warszawie; 5) podczas wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania Wykonawców. Wszelkie wątpliwości i pytania, które pojawią się podczas wizji lokalnej ,Wykonawcy zobowiązani będą do przesłania za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w Rozdziale I SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45343000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: a) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), b) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony) c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 SIWZ, d) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa, e) zestawienie produktów równoważnych zastosowanych przez Wykonawcę ze wskazaniem opisu i ich certyfikatów, że w zakresie równoważności odpowiadają one wymaganiom Zamawiającego - w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych UWAGA w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, niezłożenie wraz z ofertą Wykonawcy dokumentów, o których mowa powyżej spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. f) pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach