Przetargi.pl
Etap II dostosowania budynku MNiSW do wymagań ochrony przeciwpożarowej

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-529 Warszawa, Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48225292738 , fax. +48225292780
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
    Wspólna 1/3
    00-529 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48225292738, fax. +48225292780
    REGON: 14053315600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/nauka/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Etap II dostosowania budynku MNiSW do wymagań ochrony przeciwpożarowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku MNiSW do wymagań ochrony przeciwpożarowej zgodnie z postanowieniami Państwowej Straży Pożarnej nr WZ.5595.237.1.2015 z dnia 21 lipca 2015 r. i WZ.5595.143.1.2018 z dnia 12 kwietnia 2018 r. oraz dokumentacją projektową, z uwzględnieniem wykonania robót budowlanych w ramach etapu I. Realizacja zamówienia będzie obejmowała dwie grupy robót wykonywanych równolegle: I. Pierwsza grupa robót obejmuje instalację systemu sygnalizacji pożarowej (SSP): 1) montaż elementów wchodzących w skład systemu: a) liniowe czujki dymu, b) jonizacyjne czujki dymu, c) wielosensorowe czujki dymu i ciepła oraz tlenku węgla, d) radiowe, optyczne czujki dymu, e) ręczne ostrzegacze pożaru, f) sygnalizatory akustyczne, głosowe, g) elementy kontrolno-sterujące, h) adaptery czujek radiowych; 2) montaż tras kablowych z okablowaniem; 3) uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania całego systemu zainstalowanego w ramach robót I i II etapu; 4) wyłączenie i demontaż obecnie działającej instalacji SSP i oznakowania ewakuacyjnego; 5) prace przygotowawcze i porządkowe przed i po wykonanych robotach; 6) utylizacja urządzeń starego systemu SSP. II. Druga grupa robót obejmuje roboty remontowe wydzieleń pożarowych: 1) wykonanie wydzielenia ppoż. klatek schodowych; 2) wykonanie wydzielenia ppoż. piwnic i poddasza; 3) montaż okien EI 60; 4) montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; 5) montaż nowych drzwi ppoż. oraz brakujących elementów w drzwiach istniejących; 6) wykonanie atestowanych przejść instalacyjnych EI 60/120; 7) montaż bramek antypanicznych przy biegach schodowych oddzielających kondygnacje -1 i 1; 8) wykonanie obudowy ognioodpornej kabli zasilających na kondygnacji -1; 9) prace przygotowawcze i porządkowe przed i po wykonanych robotach. UWAGA Elementy instalowane w ramach robót wymienionych grupie robót I i II muszą być kompatybilne z systemem POLON 6000, którego elementy zostały zainstalowane w ramach I etapu. W ramach I etapu zostały wykonane prace z grupy I i II obejmujące kondygnację V i VI (za wyjątkiem założenia w istniejących drzwiach automatycznego rygla skrzydła biernego), montaż centrali SSP oraz prace na IV kondygnacji obejmujące ułożenie kabla ppoż.: - bez tynkowania i malowania bruzd - w pomieszczeniach skrzydła zachodniego budynku i w części pokoi przylegających do korytarzy 3K4 i 3K5 – prace wykonano w pokojach 341, 343, 345, 340, 344, 346, 348, 350, 352, 354, 356, 358, 360, 362, 364, 366, 368, 370, 372, 374, 376, 378, 380, 382 (24 pokoje), - z tynkowaniem i malowaniem bruzd – w pomieszczeniach skrzydła wschodniego i części środkowej budynku oraz korytarzach do nich przylegających 3K1, 3K2, 3K3, część 3K4 do wysokości pokoju 332 – prace wykonano w pokojach 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 319’, 320, 320A, 321, 322, 324, 326, 328, 330 i 332 (30 pokoi). Trwające obecnie prace remontowe na IV kondygnacji obejmą do końca roku 2019 dodatkowo 5 pomieszczeń biurowych w środkowej części budynku poza wymienionymi powyżej, w których do czasu rozpoczęcia robót SSP etapu II zostaną ułożone kable ppoż., zatynkowane i pomalowane bruzdy kablowe i sprawdzona ciągłość ułożonych przewodów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1) Projekcie Budowlanym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża – Wydzielenia przeciwpożarowe) - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Projekcie Budowlanym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża – System Sygnalizacji Pożaru) - Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Projekcie Wykonawczym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża – Wydzielenia przeciwpożarowe) - Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Projekcie Wykonawczym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża – System Sygnalizacji Pożaru) - Załącznik nr 4 do SIWZ 5) Zabezpieczenia przeciwpożarowe - Załącznik nr 5 do SIWZ 6) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 6 do SIWZ 7) Przedmiarze robót - Załącznik nr 7 do SIWZ UWAGA Przedmiar ten jest dokumentem pomocniczym, który może służyć jedynie do oszacowania rozmiarów zadania. Dla szczegółowej wyceny oferty należy zapoznać się szczegółowo z Projektami Budowlanymi, Projektami Wykonawczymi, Zabezpieczeniem ppoż. oraz STWiOR. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie nakłady na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zgodnie z Projektami Budowlanymi, Projektami Wykonawczymi, Zabezpieczeniem ppoż., oraz STWiOR, z uwzględnieniem lokalnych warunków wykonywania robót. Ww. projekty dotyczą całości projektu prac obejmujących I i II etap. 4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących (IPU) – Załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Informacja na temat wizji lokalnej: 1) przed wyznaczonym terminem do składania ofert w niniejszym postępowaniu zostanie zorganizowana wizja lokalna, w celu umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dla prawidłowego sporządzenia oferty; 2) Zamawiający informuje, że dla należytego przygotowania oferty, udział w wizji jest wskazany (nie jest obowiązkowy); 3) Zamawiający ustala dwa terminy wizji lokalnej, które odbędą się w dniach: 11 grudnia 2019 r. oraz 12 grudnia 2019 r. o godz. 12:00, pozostawiając do wyboru Wykonawcy, z którego ze wskazanych terminów skorzysta. Innego terminu wizji lokalnej nie przewiduje się; 4) spotkanie przedstawicieli Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego odbędzie się przy wejściu głównym do budynku przy ul. Hożej 20 w Warszawie; 5) podczas wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania Wykonawców. Wszelkie wątpliwości i pytania, które pojawią się podczas wizji lokalnej, Wykonawcy zobowiązani będą do przesłania za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w Rozdziale I SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45343000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium (przed upływem terminu składania ofert) w wysokości: 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: 1. Pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), 2. Pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA - pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony) 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 SIWZ. 4. Pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa. 5. Zestawienie produktów równoważnych zastosowanych przez Wykonawcę ze wskazaniem opisu i ich certyfikatów, że w zakresie równoważności odpowiadają one wymaganiom Zamawiającego - w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych UWAGA - w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, niezłożenie wraz z ofertą Wykonawcy dokumentów, o których mowa powyżej spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 6. Pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach