Centrum Usług Logistycznych, ul. 29 Listopada 3B, 00-465 Warszawa, Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy DAFNE ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Jagiellońska 30
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 20 24 343 , fax. 18 20 14 965
- Data zamieszczenia: 2013-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Logistycznych, ul. 29 Listopada 3B, 00-465 Warszawa, Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy DAFNE
ul. Jagiellońska 30 30
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 18 20 24 343, fax. 18 20 14 965
REGON: 14273254600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dafne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja gospodarki budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy sukcesywne artykułów spożywczych i napojów do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Dafne i Pod Kozińcem w Zakopanem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych i napojów do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego DAFNE ul. Jagiellońska 30 i Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego POD KOZIŃCEM ul. Broniewskiego 10 A w Zakopanem. Zamawiający wymaga, aby oferent sprzedał i dostarczył własnym transportem artykuły spożywcze i napoje. Przewidywana szacunkowa ilość produktów została szczegółowo przedstawiona w załączonym opisie przedmiotu zmówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Produkty te powinny być dostarczane do siedziby Zamawiającego we wszystkie dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godz. 700 - 1330. Dostawy winny być realizowane w terminie jednego dnia od dnia zgłoszenia zapotrzebowania telefonicznie przez Zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach /nie częściej niż 3 razy w miesiącu/ Zamawiający wymaga dostawy w ciągu 3 godzin od zamówienia telefonicznego. Wielkość zamówienia została oszacowana na podstawie średniej wielkości zużycia poszczególnych artykułów z okresu ostatniego roku. Rzeczywista ilość zakupionych produktów będzie uzależniona od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Z powyższego powodu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości produktów w okresie objętym umową. Stosowne zastrzeżenie w tym zakresie zawiera umowa (wzór- zał. nr 3 do SIWZ) Koszty dostaw oferent uwzględnia w cenie zamówienia. Płatność realizowana będzie przelewem, po wykonaniu dostawy, w terminie 21 dni od daty doręczenia faktury.Zamawiane wyroby muszą odpowiadać wszelkim normom określonym w obowiązujących przepisach dotyczących jakości zdrowej żywności.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Zamówienia składane będą za pośrednictwem telefonu lub faksu pod nr podanym na formularzu ofertowym.W ramach przedmiotu zamówienia na czas trwania umowy /12 miesięcy/ Wykonawca użyczy Zamawiającemu chłodnię na napoje oraz przekaże nieodpłatnie 100 sztuk szklanek do napojów.Orientacyjne wymiary chłodni: 60 cm x 70 cm x 200 cm.Koszty związane z transportem i instalacją chłodni ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158900003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dafne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy różnych art. spożywczych, konserw, dżemu, marmolady i powidła
Dodano: 2015-11-05 - Dostawy żywności
Dodano: 2015-09-07 - Dostawy żywności
Dodano: 2015-09-07 - Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/19/2015
Dodano: 2015-05-08 - Dostawy różnych art. spożywczych, konserw, dżemu marmolady i powidła
Dodano: 2014-10-16 - Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/38/2014
Dodano: 2014-06-03 - Dostawy drobnych artykułów spożywczych i konserw
Dodano: 2013-11-20 - Dostawy drobnych artykułów spożywczych i konserw.
Dodano: 2012-10-03 - Dostawy żywności
Dodano: 2012-09-06 - Dostawy art. spożywczych
Dodano: 2011-11-30