Przetargi.pl
Dostawy odzieży skarbowej, roboczej, innych wyrobów włókienniczych oraz naczyń wielokrotnego użytku dla osadzonych

Zakład Karny w Rawiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. 17 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5468500 w. 229, 65 5468507 , fax. 655 454 266
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Rawiczu
    ul. 17 Stycznia 28
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5468500 w. 229, 65 5468507, fax. 655 454 266
    REGON: 32029400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Więziennictwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy odzieży skarbowej, roboczej, innych wyrobów włókienniczych oraz naczyń wielokrotnego użytku dla osadzonych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy odzieży skarbowej, roboczej, innych wyrobów włókienniczych oraz naczyń wielokrotnego użytku dla osadzonych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części (zadania): – zadanie nr 1: Dostawy odzieży skarbowej i naczyń wielokrotnego użytku, – zadanie nr 2: Dostawy odzieży roboczej, – zadanie nr 3: Dostawy innych wyrobów włókienniczych oraz obuwia dla osadzonych, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Zadanie nr 1: Dostawy odzieży skarbowej i naczyń wielokrotnego użytku W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1. Materac III – częściowy z poduszką - szacunkowa ilość 300 kompletów; 2. Koc do spania - szacunkowa ilość 300 sztuk; 3. Ręcznik frotte - szacunkowa ilość 1200 sztuk; 4. Ścierka do naczyń - szacunkowa ilość 700 sztuk; 5. Poduszka - szacunkowa ilość 100 sztuk; 6. Czapka zimowa - szacunkowa ilość 300 sztuk; 7. Piżama - szacunkowa ilość 250 kompletów; 8. Prześcieradło - szacunkowa ilość 1000 sztuk; 9. Skarpety - szacunkowa ilość 1000 par; 10. Pantofle ranne - szacunkowa ilość 700 par; 11. Spodnie więzienne - szacunkowa ilość 350 sztuk; 12. Bluza więzienna - szacunkowa ilość 200 sztuk; 13. Spodenki gimnastyczne - szacunkowa ilość 300 sztuk; 14. Koszulka gimnastyczna - szacunkowa ilość 440 sztuk; 15. Poszewka na poduszkę - szacunkowa ilość 800 sztuk; 16. Półbuty - szacunkowa ilość 145 par; 17. Koszula z długim rękawem - szacunkowa ilość 60 sztuk; 18. Slipy męskie - szacunkowa ilość 1000 sztuk; 19. Kurtka zimowa więzienna - szacunkowa ilość 100 sztuk; 20. Torba transportowa - szacunkowa ilość 150 sztuk; 21. Sztućce wielokrotnego użytku (łyżka, widelec, nóż) – ilość 900 kompletów; 22. Naczynia wielokrotnego użytku MISKA – szacunkowa ilość 700 sztuk; 23. Naczynia wielokrotnego użytku KUBEK- szacunkowa ilość 700 sztuk; 24. Naczynia wielokrotnego użytku TALERZ - szacunkowa ilość 700 sztuk; Zadanie nr 2: Dostawy odzieży roboczej W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1. Trzewiki - szacunkowa ilość 140 par; 2. Spodnie robocze - szacunkowa ilość 120 sztuk; 3. Bluza robocza - szacunkowa ilość 70 sztuk; 4. Koszula flanelowa robocza – szacunkowa ilość 80 sztuk; 5. Czapka robocza – szacunkowa ilość 80 sztuk; 6. Rękawice robocze – szacunkowa ilość 300 par; 7. Kamizelka odblaskowa – szacunkowa ilość 50 sztuk; 8. Kamizelka ciepłochronna bezrękawnik – szacunkowa ilość 30 sztuk; 9. Bluza kucharza – ilość 50 sztuk; 10. Spodnie kucharza – szacunkowa ilość 50 sztuk; 11. Czapka kucharza – szacunkowa ilość 150 sztuk; 12. Fartuch kucharza – szacunkowa ilość 25 sztuk; 13. Fartuch gumowy – szacunkowa ilość 20 sztuk; 14. Płaszcz płócienny biały – szacunkowa ilość 100 sztuk; 15. Buty gumowe – szacunkowa ilość 30 par; 16. Obuwie profilaktyczne – szacunkowa ilość 30 par. Zadanie nr 3: Dostawy innych wyrobów włókienniczych W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą dostawy następujących wyrobów: 1. Obuwie męskie sportowe typu adidas - szacunkowa ilość 110 par; 2. Bluza męska szacunkowa ilość 100 sztuk; 3. Spodnie męskie szacunkowa ilość 100 sztuk; 4. Kurtka męska szacunkowa ilość 100 sztuk;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisał tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy (zał. nr 4 do siwz); 2)Formularz cenowy (zał. nr 5a,b,c do siwz); Ponadto, Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach