31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
- Data zamieszczenia: 2020-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Ul. Silniki 1
61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
REGON: 63243177100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu; w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 19 zadań: ZADANIE NR 1-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT ZADANIE NR 9-10 – DLA SŁUŻBY OPBMR ZADANIE NR 11-13 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA ZADANIE NR 14-16 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ ZADANIE NR 17-19 – DLA SŁUŻBY CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEJ Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia w zadaniu 2 poz. 9, 15, 16, 17; w zadaniu 3 poz. 1, 2 , 3, 4, 7, 12, 13, 14, 15, 16, 20; w zadaniu 5; w zadaniu 6; w zadaniu 7 i w zadaniu 8, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumny nr 7 i 8 (zał. nr 5 do SIWZ) wpisując nazwę, symbol oferowanego produktu oraz producenta, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (w przypadku braku możliwości podania takich danych należy wpisać inne oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany asortyment). Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 oraz 8 skutkować może odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający wymaga, aby dla asortymentu – „pochłaniacze” w Zadaniu 3 data produkcji nie była starsza jak 2019 rok oraz dla zadania w Zadaniu 4 „ostrzegawcze” były spełnione następujące warunki: a) wyrób musi posiadać oznaczenie „CE” oraz certyfikat badania typu UE. b) wyrób musi posiadać deklarację zgodności wystawioną przez producenta. c) wyrób musi posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim. d) na elemencie odblaskowym znajdował się numer i typ odblasku zgodnie z normą PN-EN20471:2013. 7. W przypadku zadania nr 13, Zamawiający, w zał. 5a przedstawił poglądowe ilustracje do opisu z zał. 5 (formularz cenowy). 8. W przypadku zadań 14-16, Zamawiający wymaga : 1. przedmioty zamówienia z produkcji 2020 r., posiadały oryginalne, nieuszkodzone opakowania; 2. by Wykonawca wraz z ofertą dostarczył tabelę rozmiarową do każdego z zamawianych przedmiotów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 810 kasków kolarskich dla 54 Szkółek Kolarskich uczestniczących w programie „Narodowy Projekt Rozwoju Kolarstwa, poziom pierwszy upowszechnianie sportu w szkółkach kolarskich III”
Dodano: 2021-05-05 - KOSZULKI TYPU T-SHIRT
Dodano: 2021-03-31 - Dostawy odzieży skarbowej, roboczej, innych wyrobów włókienniczych oraz naczyń wielokrotnego użytku dla osadzonych
Dodano: 2020-12-07 - Dostawa 810 kasków kolarskich dla 54 Szkółek Kolarskich uczestniczących w programie „Narodowy Projekt Rozwoju Kolarstwa, poziom pierwszy upowszechnianie sportu w szkółkach kolarskich III”
Dodano: 2020-10-20 - Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników Szpitala
Dodano: 2019-04-12 - Dostawa sortów mundurowych leśnika w 2019 roku na potrzeby Nadleśnictwa Konin oraz 4 sąsiednich nadleśnictw
Dodano: 2019-01-21 - Dostawa sortów mundurowych leśnika w 2019 roku na potrzeby Nadleśnictwa Piaski oraz 5 sąsiednich nadleśnictw
Dodano: 2019-01-18 - Dostawa sortów mundurowych leśnika w 2019 r. na potrzeby biura RDLP w Poznaniu oraz 6 podległych nadleśnictw
Dodano: 2019-01-18 - Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krotoszyn
Dodano: 2019-01-18 - Dostawa odzieży roboczej i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Piaski
Dodano: 2018-05-28