Przetargi.pl
Dostawę cyfrowego aparatu rentgenowskiego do wykonywania zdjęć kostnych i płucnych do gabinetu RTG Miejsko-Gminnej Przychodni Zdrowia w Solcu Kujawskim

Miejsko-Gminna Przychodnia Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 86050 Solec Kujawski, ul. Powstańców
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3874513, 3871229 , fax. 523 874 513
  • Data zamieszczenia: 2018-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminna Przychodnia Zdrowia
    ul. Powstańców
    86050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3874513, 3871229, fax. 523 874 513
    REGON: 9235470000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Solmed Spółka z .o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę cyfrowego aparatu rentgenowskiego do wykonywania zdjęć kostnych i płucnych do gabinetu RTG Miejsko-Gminnej Przychodni Zdrowia w Solcu Kujawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa cyfrowego aparatu rentgenowskiego do wykonywania zdjęć kostnych i płucnych wraz z radiologicznym systemem informatycznym oraz stacją lekarsko diagnostyczną, do gabinetu RTG Miejsko-Gminnej Przychodni Zdrowia w Solcu Kujawskim, według specyfikacji technicznej określonej w załączniku nr 7 do SIWZ; Demontaż dotychczas używanego w gabinecie RTG aparatu RTG Dallas Medical;Adaptacja pomieszczenia pracowni RTG do potrzeb montażu i użytkowania zakupionego aparatu cyfrowego RTG; Montaż dostarczonego aparatu cyfrowego, jego uruchomienie, przeprowadzenie testów odbiorczych - akceptacyjnych i specjalistycznych, szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą, sporządzoną na formularzu ofertowym, wypełnionym i podpisanym przez Wykonawcę, przygotowanym zgodnie ze wzorem (zał. nr 1 do SIWZ), należy złożyć oświadczenia, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu (należy złożyć w oryginale wraz z ofertą): oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć wypełnioną Specyfikację techniczną- Formularz parametrów wymaganych i ocenianych, będący załącznikiem nr 7 do SIWZ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 K.C.) swojego przedstawiciela jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach