Przetargi.pl
Dostawa RTG i USG do Zakładu Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespołu Poradni Specjalistycznych

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŚLIWICACH ogłasza przetarg

  • Adres: 89-530 Śliwice, Szkolna 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3340019
  • Data zamieszczenia: 2023-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŚLIWICACH
    Szkolna 7
    89-530 Śliwice, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3340019
    REGON: 092352820
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://przychodnia-sliwice.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa RTG i USG do Zakładu Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespołu Poradni Specjalistycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa RTG i USG do Zakładu Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespołu Poradni Specjalistycznych”2. Zakres zamówienia został podzielony na części:- Część I – aparat RTG obejmuje: 1) dostawa cyfrowego aparatu rentgenowskiego wraz montażem i uruchomieniem, oraz systemu informatycznego, szkolenie personelu zgodnie z załącznikiem 7.12) dostawa i montaż osłon RTG obejmuje a) prace elektryczne związane z doprowadzeniem przewodu z rozdzielnicy głównej do aparatu RTGb) postawienie ścianki działowej sterowni z osłoną ołowianąc) usługa dostawy i montażu ochrony radiologicznej - okno ołowiowe RTG 80x80d) dostawa drzwi z osłoną radiologiczną 0,5mmPB, 1 sztuka wraz z montażeme) usługa wykonania radiologicznych osłon stałych ścian i sufitu wedle projektuf) dostawa i montaż osłony radiologicznej mobilnej w formie parawanu, szt.1g) dostawa i montaż ochrony radiologicznej - Okiennice rozwierane , RTG szt 2h) dostawa i montaż instalacji wyłączników awaryjnych tzw,,grzybek''i) koszt transportu materiałów cięższych - ołowiuj) utylizacja odpadów ołowianych pozostałych po montażu osłon stałych4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ stanowiącym Załącznik Nr 7.1 do SWZ oraz projekt osłon stałych dla części 11. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa cyfrowego aparatu RTG i aparatu USG do Zakładu Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespołu Poradni Specjalistycznych”.2. Zakres zamówienia został podzielony na części:- Część II – dostawa aparatu USG wraz montażem i uruchomieniem oraz szkoleniem personelu zgodnie z załącznikiem 7.2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości1) Część 1 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych)2) Część 2 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego BNP Paribas Bank Polski S.A. nr konta: 47 2030 0045 1110 0000 0167 1830. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 7, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.2. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:Część 1:posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej dwóch dostaw aparatu RTG o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;Część 2:posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej dwóch dostaw aparatu USG o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach