Przetargi.pl
Dostawa żywności do stołówki SP nr 16 w Rzeszowie w 2019 r.

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35064 Rzeszów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
    Rynek 1
    35064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
    REGON: 65061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żywności do stołówki SP nr 16 w Rzeszowie w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do stołówki SP nr 16 w Rzeszowie w 2019 r. – zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 7:30. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy po złożeniu zamówienia). Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 1 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: 1) Opis, zakres i przedmiot części: a) Część 1: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 1; b) Część 2: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 2; c) Część 3: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 3 jest sukcesywna dostawa świeżego pieczywa i żurku w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 3; d) Część 4: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 4 jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 4; e) Część 5: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 5 jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w ilości i o jakości wskazanej w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 5; f) Część 6: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 6 jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw dobrej jakości w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 6; g) Część 7: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 7 jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych oraz świeżych jajek i miodu w ilości i o jakości wskazanej w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 7; 3) Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. 4) Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiący Załączniki od nr 2A do 2G do SIWZ dostępne w oddzielnych plikach tj.: a) dla Części 1: OPZ dla cz. 1 – Załącznik nr 2A do SIWZ b) dla Części 2: OPZ dla cz. 2 – Załącznik nr 2B do SIWZ c) dla Części 3: OPZ dla cz. 3 – Załącznik nr 2C do SIWZ d) dla Części 4: OPZ dla cz. 4 – Załącznik nr 2D do SIWZ e) dla Części 5: OPZ dla cz. 5 – Załącznik nr 2E do SIWZ f) dla Części 6: OPZ dla cz. 6 – Załącznik nr 2F do SIWZ g) dla Części 7: OPZ dla cz. 7 – Załącznik nr 2G do SIWZ 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ (wspólny dla wszystkich części). Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena zawarte w druku OFERTA). Oświadczenia wymagane są w celu ustalenia ilości punktów w kryterium: termin realizacji dostawy po złożeniu zamówienia. 3.Pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach