Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów medycznych

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zad. 1 –Rękawice do pracowni cytostatycznej -1 poz. asort. w ilości 2 000 par; Zad. 2 –Igły do wkłuć podpajęczynówkowych PENCIL POiNT -2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 – Szyna Zimmera -1 poz. asort. w ilości 400szt.; Zad. 4 – Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 – Zestaw cewników do hemofiltracji - dwuświatłowy - 1 poz. asort. w ilości 60 szt.; Zad. 6 – Wymazówki sterylne z tworzywa sztucznego - 1 poz. asort. w ilości 3000.szt; Zad. 7 –Końcówki do laboratoryjnych pipet automatycznych -1 poz. asort. w ilości 60 op.; Zad. 8- Drobny sprzęt laboratoryjny -10 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 9 – Sprzęt do tracheostomii - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 – Zestaw PEG kompatybilny z wymiennym łącznikiem do żywienia oraz zgłębniki do żywienia do żołądkowego oraz zgłębnik gastronomijny z balonem - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 11 – Pojemniki na mocz. - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 12– Czepki chirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 500 op.; Zad. 13 – Paski testowe do pomiaru wskaźnika INR -1 poz. asort. w ilości 400szt.; Zad. 14 – Ciśnieniomierze dla dorosłych - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 15 – Adapter i linia do pomiaru kapnografii - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 16- -Naczynia z pulpy celulozowej - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 17 – Rurki -7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 18– Sonda Sengstakena -1 poz. asort. w ilości 30 szt.; Zad. 19 – Kraniki trójdrożne - 3poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 20 – Zestawy do pomp infuzyjnych - 2 poz. asort. w ilości po 900 szt.; Zad. 21 – Sonda bipolarna i elektrody do monitorowania nerwu krtaniowego – 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 22 – Zestawy do próbek wydzieliny z oskrzeli - 1 poz. asort. w ilości 500szt.; Zad. 23 – Worek do laparoskopii - 1 poz. asort. w ilości 150szt.; Zad. 24- Kanki doodbytnicze i zestawy do lewatywy - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 25 – Wapno sodowane z indykatorem kanister a 4,5 kg - 1 poz. asort. w ilości 150 szt.; Zad. 26 – Maski chirurgiczne. - 1 poz. asort. w ilosci 1200 op.; Zad. 27 – Sonda moczowodowa - 1 poz. asort. w ilości 1750 szt.; Zad. 28 – Zestaw do wykonywania badań spirometrycznych. -2 poz. asort. w ilości po 1000 szt.; Zad. 29 – Zestawy do drenażu wewnętrznych dróg moczowych. - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 30 – Sprzęt anestezjologiczny dla dzieci -22 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 31 – Zestawy do inhalacji i nebulizacji -1 poz. asort. w ilości 1200 szt.; Zad. 32 - Igła kulkowa - 1 poz. asort. w ilości 20 op.; Zad. 33- Jednorazowe elektrody powierzchniowe do badań ENG/EMG - 1 poz. asort. w ilości 100 szt.; Zad. 34 – Zestaw do drenażu klatki piersiowej 2 butlowy - 1 poz. asort. w ilości 80 szt.; Zad. 35 – Utrwalacz do badań cytologicznych -1 poz. asort. w ilości 30 szt.; Zad. 36 – Igły do wstrzyknięć insuliny -1 poz. asort. w ilości 400 op.; Zad. 37 – Kaniule - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 38 – Igły biopsyjne - 1 poz. asort. w ilości 300szt.; Zad. 39 – Cewniki - 33 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 40 – Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 41 - Strzykawki 50(60)ml, 100ml, przedłużacze do pomp infuzyjnych -5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 42 – Przyrządy do przetaczania płynów nie zawierające ftalanów - 2 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 43 – Katetery i dreny do drenażu klatki piersiowej - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 44 – Zestaw do znieczuleń PP i ZO -7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 45 – Igły motylki - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 46 – Zgłębniki dwunastnicze i żołądkowe - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 47 – Wzierniki ginekologiczne - jednorazowe i szczoteczki cytologiczne -4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 48 - Strzykawki jednorazowego użytku - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 49- Igły jednorazowego użytku - 11 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 50 – Igły do nakłuć mostka - 2 poz. asort. w różnych ilościach.; Zad. 51 – Dreny do jamy otrzewnowej -1 poz. asort. w ilości 2 000 szt.; Zad. 52 – Butelki i dreny Redona -3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 53 – Strzykawki tuberkulinowe i insulinowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 54 – Elektroda neutralna jednorazowego użytku. - 1 poz. asort. w ilości 7 000 szt. ; Zad. 55 – Drobny sprzęt medyczny. - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 56 – Drobny sprzęt stomatologiczny. - 86 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 57- Przyrządy do podawania cytostatyków i innych leków. -10 poz. asort. w różnych ilościach;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz ofertowy. 2.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz zawierający opis przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach