Przetargi.pl
dostawa żywności dla potrzeb kuchni SP ZOZ w Siedlcach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Kilińskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6444483 , fax. 025 6444483
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kilińskiego 29 29
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6444483, fax. 025 6444483
    REGON: 00031030900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa żywności dla potrzeb kuchni SP ZOZ w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ser żółty, jogurty naturalne i owocowe pieczarki kapusta, pietruszka, seler, cebula, marchew, buraki, por, kurczak ćwiartki, porcje rosołowe, kurczak, piersi z kurczaka żeberka wieprzowe, schab wieprzowe z kością, łopatka wieprzowa, słonina, szynak surowa wieprzowa bez kości, bez skóry, udziec wołowy bez kości wędlina wieprzowa, drobiowa, smalec kostka
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151311202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24, dokument potwierdzający, że wykonawca posiada wdrożony system kontroli jakości HACCP, dokument potwierdzający, że wykonawca posiada wdrożony system kontroli jakości HACCP, zaświadczenie właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, zaświadczenie właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, że Wykonawca podlego stałemu jej nadzorowi wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert, oświadczenie dotyczące pracowników Wykonawcy, oświadczenie, że do realizacji zamówienia będą dopuszczeni tylko pracownicy posiadający aktualne zaświadczenia lekarskie, że posiadają aktualnebadania lekarskie przeprowadzone na podstawie rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 18 grudnia 2002r. w sprawie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych, oświadczenie dotyczące środków transportu, oświadczenie, że do realizacji zamówienia Wykonawca użyje środków transportu dopuszczonych do transportu żywności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach