Przetargi.pl
Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją do RDW we Włodawie

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721635, 5721151 , fax. 825 721 793
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
    ul. Lubelska 60
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721635, 5721151, fax. 825 721 793
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją do RDW we Włodawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją do RDW we Włodawie CPV: 34928300-1 Bariery ochronne 45.23.32.92-2 Instalowanie urządzeń ochronnych 2. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem bariery ochronnej drogowej U-14a na drodze wojewódzkiej nr 816 relacji Terespol – Kodeń – Sławatycze – Włodawa – Dorohusk – Zosin m. Świerże, km 110+175 do 110+325 - długości 150 m. o poniższych parametrach: - poziom powstrzymywania – N2, - klasa poziomu szerokości pracującej – W5, - poziom intensywności zderzenia – A. Zakres zadania: 1) wykonanie prac pomiarowych i przygotowawczych, 2) oznakowanie miejsca montażu, 3) dostarczenie materiałów, 4) osadzenie słupków bariery (bezpośrednie wbicie w grunt), 5) montaż bariery i prowadnicy, przekładek, wsporników (z pomocą właściwych śrub i podkładek) z wykonaniem niezbędnych odcinków początkowych i końcowych, umocowanie elementów odblaskowych, 6) uporządkowanie terenu. 2.1. Lokalizację barier określa załącznik do SIWZ – projekt stałej organizacji ruchu nr rej. 4063.91.2019 z dnia 10.07.2019r. 2.2. Dostawę wraz z instalacją należy wykonać zgodnie z projektem organizacji ruchu i Specyfikacją Techniczną w sposób gwarantujący należytą jakość. 2.3. Dostarczone elementy barier ochronnych powinny odpowiadać warunkom: a) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach wraz z załącznikami nr 1 ÷ 4 (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) b) muszą posiadać krajową ocenę techniczną lub aktualną aprobatę techniczną oraz wystawioną na ich podstawie krajową deklarację właściwości użytkowych. c) Wykonawca na wszystkie zamontowane elementy dołączy gwarancję wyrobu, 2.4. Okres rękojmi jakości dla prac instalacyjnych wynosi 2 lata od daty odbioru. 2.5. Na dostarczone elementy barier ochronnych okres gwarancji wynosi 5 lat (nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych). 2.6. Rozliczenie za wykonanie zadania będzie rozliczeniem ryczałtowym. 2.7. Wykonawca dostarczy elementy barier na miejsce instalacji własnym środkiem transportu, w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie. 2.8. Wykonawca na wszystkie zamontowane elementy dołączy: 1) gwarancję wyrobu; 2) aprobatę techniczną, wydaną przez uprawnioną jednostkę i deklarację właściwości użytkowych. Złożenie przedmiotowych dokumentów będzie stanowiło podstawę do sporządzenia protokółu odbioru dostawy wraz z instalacją, warunkujące wystawienie przez Wykonawcę faktury. UWAGA! Zgodnie z brzmieniem przepisów przejściowych do ustawy o wyrobach budowlanych aprobaty techniczne wydane przed dniem 1 stycznia 2017 r. mogą być wykorzystane jako krajowe oceny techniczne do końca ważności tych aprobat. W/w zmiany przepisów przedstawione są poniżej: SYSTEM OBOWIĄZUJĄCY PRZED 01.01.2017 r. SYSTEM OBOWIĄZUJĄCY OD 01.01.2017 r. Polska norma wyrobu/aprobata techniczna Polska norma wyrobu/ Krajowa ocena techniczna Ocena zgodności z Polską Normą wyrobu lub Aprobatą techniczną Ocena i weryfikacja stałości właściwości użytkowej wyrobu Krajowa deklaracja zgodności Krajowa deklaracja właściwości użytkowych Znak budowlany Znak budowlany 3. Dostawy zakwestionowane pod względem jakości zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału na własny koszt i dostarczenia elementów oznakowania wolnych od wad oraz usunięcia wad w wykonaniu zamówienia w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy oraz sposób instalacji spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w ST zaproponowane w ofercie pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest w druku oferty przetargowej wskazać, że oferuje rozwiązania równoważne. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 500,00 zł. słownie złotych: pięćset 00/100, 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia „w treści gwarancji Wykonawca musi być wskazany prawidłowo – a zatem muszą być w niej wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (a przynajmniej być zachowana wersja minimum, tj. jeśli wymieniony jest jeden z tych Wykonawców, to powinno być zaznaczone, że składa on ofertę wspólnie z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją” 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych przepisów 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot , na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców – z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium, b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. f) załącznik do druku oferty dotyczący rozwiązań równoważnych (w przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne) (Załącznik F) Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach