Przetargi.pl
Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej - Dostawa wraz z instalacją bariery ochronnej stalowej U-14a na drodze wojewódzkiej nr 698 Siedlce - Łosice - Konstantynów – Terespol w m. Lechuty Małe

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 438 188 , fax. 833 438 183
  • Data zamieszczenia: 2019-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
    ul. Warszawska 14
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833 438 188, fax. 833 438 183
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej - Dostawa wraz z instalacją bariery ochronnej stalowej U-14a na drodze wojewódzkiej nr 698 Siedlce - Łosice - Konstantynów – Terespol w m. Lechuty Małe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na: Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej - Dostawa wraz z instalacją bariery ochronnej stalowej U-14a na drodze wojewódzkiej nr 698 Siedlce - Łosice - Konstantynów – Terespol w m. Lechuty Małe KOD CPV: 34928300- 1 Bariery ochronne 34992200- 9 Znaki drogowe 45233292- 2 Instalowanie urządzeń ochronnych 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej 2. Zakres zamówienia obejmuje: Dostawę wraz z instalacją bariery ochronnej stalowej U-14a (N1/W3/A) na drodze wojewódzkiej nr 698 Siedlce - Łosice - Konstantynów – Terespol w m. Lechuty Małe w ilości łącznej 50 mb (montaż w poboczu gruntowym drogi) w 2 odcinkach. Wymagania dla bariery ochronnej stalowej U-14a: - ilość 50 mb., - poziom powstrzymywania – N1, - klasa poziomu szerokości pracującej – W3, - wskaźnik intensywności uderzenia – A. 3. Ustawienie barier energochłonnych będzie polegało na: - wykonaniu prac pomiarowych i przygotowawczych, - oznakowaniu miejsca montażu, - dostarczeniu materiałów (Wykonawca dostarczy elementy urządzeń b.r.d. na miejsce montażu własnym środkiem transportu, w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie), - osadzeniu słupków bariery (bezpośrednie wbicie w grunt), - montażu bariery i prowadnicy, przekładek, wsporników (z pomocą właściwych śrub i podkładek) z wykonaniem niezbędnych odcinków początkowych i końcowych przerw, przejść i przejazdów w barierze, umocowanie elementów odblaskowych, - uporządkowaniu terenu. 4. Wyszczególnienie i lokalizację barier określa załącznik – Lokalizacja dostawy (zał. G). 5. Dostaw i montaż należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (zał. H) oraz ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (zał. I) w sposób gwarantujący należytą jakość. 6. Dostarczone elementy barier ochronnych stalowych powinny odpowiadać warunkom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach wraz z załącznikami nr 1÷ 4 (Dz. U. Nr 220 poz. 2181). 7. Okres rękojmi za wady dla prac montażowych objętych zamówieniem wynosi 1 rok od daty odbioru. 8. Na dostarczone elementy barier ochronnych minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 9. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym (wzór zał. A-1). a) Dostarczane bariery ochronne stalowe muszą posiadać krajową ocenę techniczną lub aktualną aprobatę techniczną oraz wystawioną na ich podstawie krajową deklarację właściwości użytkowych. b) Wykonawca na wszystkie zamontowane elementy dołączy gwarancję wyrobu, 10. Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od dnia zrealizowania całości robót montażowych przekaże dokumenty jw. osobie odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego. Złożenie przedmiotowych dokumentów będzie stanowiło podstawę do sporządzenia protokołów odbioru dostawy wraz z instalacją, warunkującego wystawienie przez Wykonawcę faktury. 11. Materiały zakwestionowane pod względem jakości zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z miejsca montażu na własny koszt i dostarczenie materiałów wolnych od wad w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót dot. instalacji dostarczonego oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa, objętych umową na podstawie projektu organizacji ruchu zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie, udostępnionego przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie zamierza przy prowadzeniu robót korzystać z projektu organizacji ruchu udostępnionej przez Zamawiającego zobowiązany jest do opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót we własnym zakresie, zatwierdzenia go przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich i stosowania w trakcie realizacji robót. 13. Oznakowanie robót w czasie ich prowadzenia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. 14. Odbiór będzie polegał na sprawdzeniu (mierzeniu) zakresu rzeczowego wykonanych dostaw i prawidłowości ustawienia oraz zgodności z załączonym opisem przedmiotu zamówienia. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 16. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie dostaw przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony przez Zamawiającego zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. 17. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie lokalizacji dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, wzór załącznik B i C, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. VII.1 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. VII. 1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 4. Ponadto, oprócz oświadczeń lub dokumentów, jakich należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) 3) Uzupełniony formularz ofertowy (wzór – zał. A-1) 4) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI. 6. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w formie oryginału. 8. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa. ustawy pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy pzp lub przesłanek określonych w pkt VI. 2. 1)-3) SIWZ, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. 10. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. 10.1) z wyłączeniem lit. b) oraz dokumenty, o których mowa w pkt. 1) z wyłączeniem lit. b) w odniesieniu do podmiotów, na których zdolnościach polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy pzp. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp; b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przekazane Zamawiającemu (bez oddzielnego wezwania ze strony Zamawiającego), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. c), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) dokumenty i o świadczenia określone w lit a) -d) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. W przypadku wskazania przez wykonawcę w ofercie dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. VII. 10.1) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 12. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. VII 10.1) SIWZ, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach