Przetargi.pl
Dostawa zestawu nagłaśniającego

Uniwersytet Śląski w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32/359-13-34
  • Data zamieszczenia: 2023-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach
    Bankowa 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32/359-13-34
    REGON: 000001347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu nagłaśniającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu nagłaśniającego, określonego w załączniku nr 2 do SWZ.2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż, uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego z teorii użytkowania i obsługi sprzętu. (Wykonawca, w terminie do 2 tygodni od dnia zamontowania sprzętu, przeszkoli max. 10 osób. Dni szkolenia oraz godziny zostaną ustalone z Zamawiającym. Przedział godzinowy szkolenia- 9:00 – 14:00)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;3) Termin realizacji zamówienia: do 50 dni od daty zawarcia umowy. 5) Adres dostawy: Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka CINiBA, ul. Bankowa 11a, 40-007 Katowice.6) Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.7) Czas reakcji serwisu: do 4 dni roboczych od daty zgłoszenia wady. Czas reakcji serwisu - oznacza czas rozpoczęcia usuwania wady w siedzibie Zamawiającego liczony od daty przesłania zgłoszenia do Wykonawcy. Przez rozpoczęcie usuwania wady uznaje się poświadczone przez użytkownika przybycie serwisanta, diagnozę i rozpoczęcie naprawy. 8) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach