Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2017-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 151399002 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa i wdrożenie systemu VoIP z licencjami dostępowymi integrującymi istniejący system telekomunikacyjny Gminy Miasta Częstochowy z jednostkami zewnętrznymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa i wdrożenie systemu VoIP z licencjami dostępowymi integrującymi istniejący system telekomunikacyjny Gminy Miasta Częstochowy z jednostkami zewnętrznymi. Zamówienie należy wykonać w dwóch etapach: I etap: dostawa i uruchomienie centrali telefonicznej typu Softswitch SIP; II etap: a) dostawa, uruchomienie i wdrożenie systemu bilingowego; b) dostawa, uruchomienie i wdrożenie systemu faksowego; c) wdrożenie, konfiguracja, integracja oraz uruchomienie wszystkich komponentów Systemu oraz Infrastruktury. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów z podaniem nazwy modelu i producenta wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Dowód wpłaty wadium. 2. Wykonawcy będą musieli złożyć dokumenty określone w punktach 6.2. i 6.3. SIWZ na każde żądanie zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawu nagłaśniającego
Dodano: 2023-07-13 - Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, systemu łączności telefonicznej i alarmowania typu SAT/N-A oraz systemów zasilania bezprzerwowego (...).
Dodano: 2023-03-15 - Dostawa sprzętu RTV
Dodano: 2020-08-06 - Wyposażenie dla Klubu SENIOR+
Dodano: 2019-09-18 - „Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu szkoleniowego do badania i montażu układów elektronicznych oraz instalacji telewizyjnych dla Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu w ramach projektu „Dostosowanie warunków dydaktycznych do realizacji celów projektu Nasza jakość – Twoja szansa – kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w Zabrzu”.
Dodano: 2018-11-29 - Zakup sprzętu radiowego (przemienników radiowych), radiotelefonów oraz masztu antenowego i ich uruchomienie na potrzeby funkcjonowania Sieci Radiokomunikacyjnych Wojewody Śląskiego
Dodano: 2018-09-24 - Dostawa klatki szybowej wraz z pomostami
Dodano: 2018-08-17 - Dostawa specjalistycznego wyposażenia do prowadzenia prac ratowniczych w szybach, wyrobiskach o dużym nachyleniu, szybikach i otworach wielkośrednicowych.
Dodano: 2018-04-17 - „Dostawa urządzeń do systemu wizyjnego”
Dodano: 2017-09-28 - „Dostawa urządzeń do systemu wizyjnego”
Dodano: 2017-08-16