Przetargi.pl
Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego w Zespole Szkól w Siennicy Różanej

Zespół Szkół w Siennicy Różanej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-304 Siennica Różana, Siennica Różana 257
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 575 92 14 , fax. 82 575 92 14
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Siennicy Różanej
    Siennica Różana 257 257
    22-304 Siennica Różana, woj. lubelskie
    tel. 82 575 92 14, fax. 82 575 92 14
    REGON: 06027392600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego w Zespole Szkól w Siennicy Różanej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek oraz pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego w Zespole Szkół w Siennicy Różanej objętego projektem Utworzenie ośrodka edukacji przedszkolnej w Siennicy różanej z podziałem na 2 części. Część I: Dostawa pomocy dydaktycznych - Motoryki Małej do sal zabaw wg. załączonego szczegółowego zestawienia przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). Część II: Dostawa Zabawek do sal zabaw wg. załączonego szczegółowego zestawienia przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) Uwaga! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest dla wykonawcy wersją podglądową , dopuszcza się rozwiązania równoważne za zgodą zamawiającego pod warunkiem, ze posiadać będą takie same zastosowanie i przeznaczenie. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego przedmiotu dotyczy oferta równoważna Warunki dostaw: a) Oferowane przez Wykonawcę przedmioty zamówienia muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, w szczególności użytkowania ich przez dzieci, oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. b) Wszystkie elementy przedmiotu dostawy muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w przedszkolu, muszą spełniać wymagania norm UE i muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, oraz muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE (zabawki) lub równoważne. c) Oferowane przedmioty zamówienia nie mogą być wykonane z materiałów (np. toksycznych - kwestia farb, lakierów, impregnatów, surowców, etc.), które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia dzieci w trakcie normalnego ich użytkowania, zgodnie z ich przeznaczeniem. d) Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i obciążeń prawami osób trzecich a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające (w języku polskim), że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów wszystkie deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, w tym certyfikatem CE. e) Wraz ze zgłoszeniem do odbioru Wykonawca przedstawi komplet dokumentów odbiorowych (atesty, certyfikaty). f) Zakończenie dostawy zostanie potwierdzone protokołem odbioru końcowego podpisanym przez Zamawiającego, Dyrektora Zespołu Szkół w Siennicy Różanej i Wykonawcę. g) Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: - Organizacji i wykonania dostawy; - Zabezpieczenia interesów osób trzecich; - Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsiennicarozana.bip.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach