Przetargi.pl
Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do Zespołu Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkoły Podstawowej w Juliopolu, Szkoły Podstawowej w Gródku Szlacheckim oraz Gimnazjum w Siemieniu

Gmina Siemień ogłasza przetarg

  • Adres: 21-220 Siemień, Ul. Stawowa 1B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (083) 354 70 01 , fax. (083) 354 70 01
  • Data zamieszczenia: 2014-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemień
    Ul. Stawowa 1B 1B
    21-220 Siemień, woj. lubelskie
    tel. (083) 354 70 01, fax. (083) 354 70 01
    REGON: 03023769300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugsiemien.bip.lubelskie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do Zespołu Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkoły Podstawowej w Juliopolu, Szkoły Podstawowej w Gródku Szlacheckim oraz Gimnazjum w Siemieniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do Zespołu Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkoły Podstawowej w Juliopolu, Szkoły Podstawowej w Gródku Szlacheckim oraz w Gimnazjum w Siemieniu. Opis przedmiotu zamówienia oraz miejsce realizacji zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Przyśpieszenie edukacyjne w Gminie Siemień współfinasowanego ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. W opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary/właściwości. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadać będą co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będzie tożsamy tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniża określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia opis (np. kartę katalogową, zdjęcia). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczonego asortymentu) gwarancji (okres gwarancji zgodny z gwarancją producenta). Wykonawca przekaże Zamawiającemu na dostarczony asortyment gwarancje producentów. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten winien określić warunki serwisowania gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego. 7.Wszystkie pomoce dydaktyczne, naukowe oraz sprzęt, których wykaz zawiera załącznik nr 1 do SIWZ należy zapakować oddzielnie dla każdej szkoły. Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty. 8.Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu dla nw. szkół: a)Zespół Placówek Oświatowych w Siemieniu- ul. Kościelna 1, 21-220 Siemień, b)Szkoła Podstawowa w Juliopolu - Juliopol 80, 21-220 Siemień c)Szkoła Podstawowa w Gródku Szlacheckim - Gródek Szlachecki 140, 21-220 Siemień, d)Gimnazjum w Siemieniu - ul. Kościelna 1, 21-220 Siemień, Wykonawca dostarczy materiały dydaktyczne do szkół na własny koszt na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki. Na dwa dni robocze przed planowaną dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego (telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektroniczne) o dacie i godzinie dostawy osobach realizujących dostawę. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugsiemien.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach