Przetargi.pl
DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO SŁUŻBY CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEJ

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Okólna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2017-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO SŁUŻBY CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO SŁUŻBY CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEJ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (trzy) części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 3.1. Część nr 1 – Dostawa wyważarki do samochodów osobowo-ciężarowych w ilości 3 szt. wraz z przeszkoleniem min. 2 pracowników 3.2. Część nr 2 – Dostawa montażownicy ciężarowej w ilości 3 szt. wraz z przeszkoleniem min. 2 pracowników 3.3. Część nr 3 – Dostawa wózka narzędziowego z zestawem narzędzi BETA w ilości 1 szt., Prawo opcji - w ilości 2 szt. Jeśli koszt realizacji przetargu przekroczy posiadane środki, Zamawiający pozostawia sobie prawo rezygnacji z części nr 3 całkowicie. 4. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w części nr 3 w następującym zakresie: 4.1. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia wózka narzędziowego z zestawem BETA, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia 2 szt. wózków, zgodnie z WE-T, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. 4.2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4.3. Zamawiający przekaże Wykonawcy informację dotyczącą uruchomienia „prawa opcji” (części nr 3) w terminie do 08.12.2017 r. 4.4. Termin realizacji dostawy narzędzi z „prawa opcji” (części nr 3) - 20.12.2017r. 5. Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 6. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe kategorii I (produkcja z roku dostawy), nieregenerowane, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich. 7. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ producenta lub nazwy handlowej określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane urządzenia oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium w wysokościach: dla części nr 1 – 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); dla części nr 2 – 2 200,00 zł. (słownie: dwa tysiące dwieście złotych) ; dla części nr 3 – nie wymagane. 2. Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania P/62/IW/17, część nr 1 lub 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w Kancelarii Jawnej 12 WOG, bud. nr 97, pokój nr 11, w godz. od 700 do 1500 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w pkt 3, wadium dostarczyć w odrębnej kopercie niż oferta. Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty. 5. Wadium wniesione w inne formie niż w pieniądzu musi posiadać zapisy o bezwarunkowym, nieodwołalnym zobowiązaniu wypłaty całej kwoty zabezpieczenia oferty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez żadnych warunków i zastrzeżeń. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje) musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą i powinno zawierać następujące elementy: 6.1. bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty sumy wadium na wezwanie Zamawiającego, 6.2. informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 6.3. wskazanie sumy gwarancyjnej, 6.4. wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, 6.5. wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, 6.6. określenie terminu ważności gwarancji. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (Poręczenia ), muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 7.1. wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) dokonuje poręczenia, 7.2. precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 7.3. kwoty, do wysokości której bank – poręczyciel lub podmioty o których mowa art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) będą zobowiązane, 7.4. wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę jedną z form wadium na cały okres związania ofertą. 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) Ustawy. 10. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 12.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 12.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 12.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach