Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg
- Adres: 87100 Toruń, ul. Okólna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
- Data zamieszczenia: 2018-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
ul. Okólna 37
87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
REGON: 34090172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia warsztatowego dla służby czołgowo-samochodowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa urządzeń diagnostycznych w ilości 2 szt.; 2. Dostawa stołów warsztatowych w ilości 7 szt.; 3. Dostawa wózków narzędziowych z narzędziami w ilości 4 szt. Przed dostarczeniem wyrobów do Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedsięwzięć związanych z oznakowaniem wyrobów kodem kreskowym, poprzez: a) Wypełnienie Karty Wyrobu stanowiącej załącznik nr 6 załącznika do decyzji nr 3/MON Ministra Obrony narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (za wyjątkiem „CZĘŚCI A”), b) Przekazanie do Zamawiającego, w terminie minimum na 2 tygodnie przed planowaną dostawą wyrobów, wypełnionej Karty Wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel, w wersji edytowalnej na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym np. typu pendrive), c) W przypadku braku kodu kreskowego wykonanego zgodnie z wymaganiami systemu GS1 (ang. Global System One), umieszczonego na wyrobie bezpośrednio przez jego producenta - Oznakowanie wyrobów kodem kreskowym lub wykonanie etykiety logistycznej GS-128 dla dostarczanych wyrobów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości zgodnie z poniższym: - część nr 1: 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych); część nr 2: 1 560,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset sześćdziesiąt złotych); część nr 3: 1 900,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione zgodnie z zapisami art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść wyłącznie przelewem na konto NBP: 71 1010 1078 0104 3213 9120 2000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu P/71/IW/18 część nr…. dostawa ………..”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta). Oryginał dokumentu należy złożyć w Kancelarii Jawnej Zamawiającego – bud. 97 pokój 11. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna, płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Ponadto koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do reprezentacji Zamawiającego Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wyposażenia warsztatów mechanicznych w projektach realizowanych przez Powiat Rypiński
Dodano: 2020-07-15 - Dostawa urządzeń Warsztatowych
Dodano: 2019-10-25 - Dostawa urządzeń wyposażenia warsztatowego, narzędzi i drobnego wyposażenia warsztatowego, materiałów i środków technicznych - 75/2019
Dodano: 2019-08-01 - Dostawa wyposażenia warsztatowego oraz narzędzi i urządzeń dla służby inżynieryjno-lotniczej, czołgowo-samochodowej i infrastruktury.
Dodano: 2019-07-12 - DOSTAWA URZĄDZEŃ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO - SPRAWA NR 50/2019
Dodano: 2019-06-14 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI MECHATRONIKI W ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I ZAWODOWYCH W SOLCU KUJAWSKIM W RAMACH PROJEKTU PN. „DOPOSAŻENIE WARSZTATÓW W SZKOŁACH ZAWODOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM”
Dodano: 2018-10-31 - DOSTAWA WÓZKÓW NARZĘDZIOWYCH” – sprawa numer 105/2018
Dodano: 2018-10-16 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI MECHATRONIKI W ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I ZAWODOWYCH W SOLCU KUJAWSKIM W RAMACH PROJEKTU PN. „DOPOSAŻENIE WARSZTATÓW W SZKOŁACH ZAWODOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM”
Dodano: 2018-10-09 - Dostawa urządzeń warsztatowych.
Dodano: 2018-08-31 - Dostawa wyposażenia warsztatowego oraz narzędzi dla służby inżynieryjno-lotniczej.
Dodano: 2018-07-25