Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli stanowiących wyposażenie II piętra DS Babilon

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8294440 , fax. 61 8294012
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Wieniawskiego 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8294440, fax. 61 8294012
    REGON: 1293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli stanowiących wyposażenie II piętra DS Babilon
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest na dostawa wraz z montażem mebli stanowiących wyposażenie II pietra DS. Babilon. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku A do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji i serwisu na meble. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji co do jakości na przedmiot umowy. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 3 ust. 8 Istotnych postanowień do umowy. Czas reakcji: czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia wady mebla liczony od momentu zgłoszenia wynosi do 2 dni roboczych. Usunięcie wady mebla, do 14 dni roboczych od momentu reakcji na zgłoszenie. Po 3 naprawach gwarancyjnych danego mebla Zamawiającemu przysługuje wymiana przedmiotu umowy na nowy, wolny od wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Gwarancja obejmuje koszt części i serwisu. Serwis w miejscu użytkowania mebla. W przypadku konieczności naprawy poza miejscem użytkowania koszty transportu oraz ryzyko utraty lub uszkodzenia mebla ponosi Wykonawca. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy niezależnie od gwarancji producenta. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne producenta w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków gwarancyjnych na przedmiot umowy ponosi Wykonawca Termin gwarancji postępowania stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 4. Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. 5. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wymienione i opisane szczegółowo w Załączniku A do SIWZ normy i parametry. 6. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunek, że jest minimum tej samej klasy, lub o tych samych parametrach jakich oczekuje Zamawiający tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi techniczno-eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w SIWZ lub je przewyższać. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego meble spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) w ostatniej kolumnie: wskaże nazwę producenta, pełną nazwę i symbol mebla lub sprzętu jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony do Zamawiającego po podpisaniu umowy. 8. Wykonawca do każdego wycenionego mebla załączy osobną kartę katalogową, która musi zawierać co najmniej: - nazwę i symbol mebla/ sprzętu, - zdjęcia lub rysunki oferowanych mebli/sprzętu (w rozmiarze pozwalającym dostrzec szczegóły, optymalnie formatu A5), wszystkie wymiary oraz opis szczegółów technicznych pozwalających zweryfikować wymagania Zamawiającego, - nazwę producenta. 9. W przypadku, gdy karta katalogowa nie będzie zawierać wszystkich informacji pozwalających na weryfikację spełnienia wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego te informacje. 10. Dla mebli dostarczanych w ramach niniejszej umowy Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. 11. Wykonawca wraz ofertą dostarczy prezentację w postaci zmontowanych mebli. Wymaga się, aby ww. meble były wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w taki sposób aby Zamawiający mógł dokonać oceny technicznej według opisanych w SIWZ w rozdz. XIII pkt. 2 parametrów. Nie jest wymagane aby meble wymagane na prezentację wykonane były we wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia kolorystyce płyty, stelaża oraz wymiarach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Zgodnie z art. 97 ust 2 Ustawy PZP po zakończeniu postępowania, Zamawiający zwróci ww. meble Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek. Meble/krzesła dostarczone przez firmę, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza mogą zostać użyte przez wykonawcę do zrealizowania zadania lub zwrócone na wniosek po zakończeniu postępowania. Podstawą dokonanej oceny jakości mebli przez członków komisji przetargowej zgodnie z punktacją wskazaną w SIWZ będą karty oceny technicznej, które zostaną dołączone do protokołu postępowania o udzielenia zamówienia. 13. Wykonawca nie może demonstrować innych mebli, niż te meble które zaoferuje w ofercie, z zastrzeżeniem pkt. 12. 14. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia- po podpisaniu umowy, Wykonawca dokona obmiaru z natury, uzgodni z użytkownikiem kolor okleiny oraz kolorystykę stelaża- dostarczy próbniki płyty/stelaża, na podstawie oferty/katalogu wybarwień konkretnego dostawcy w poszczególnych pomieszczeniach. 15. Na etapie realizacji umowy należy umożliwić weryfikację dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności ze złożoną ofertą, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 16. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do właściwych pomieszczeń wymienionych w Załącznikach A do SIWZ. 17. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nie używany przed dniem dostawy, nie pokazywany na konferencjach i imprezach targowych, ani używany w podobny sposób. 18. Wykonawca zobowiązany jest do: - zabezpieczenia wszelkich elementów budynku/pomieszczenia mogących ulec zniszczeniu w trakcie prac montażowych. W razie ich uszkodzenia dostawca na własny koszt wymieni elementy zniszczone. - sprawdzenia i dostosowania elementów montażowych mebli (kołki, kotwy) do konstrukcji budynku. 19. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 20. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 21. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 22. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 23. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 24. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia danego zadania częściowego zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 500.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu., w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składane jest przez każdego z członków konsorcjum; Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 3a do SIWZ (Jeżeli dotyczy) Oświadczenie składa Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3b (Jeżeli dotyczy) Oświadczenie składa Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik. wypełniony Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik. zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy) UWAGA: niniejsze zobowiązanie składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazując spełnianie warunków udziału w postepowaniu, a które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia. pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy ). Prezentacja oferty asortymentowej Wykonawcy składający ofertę postępowania w celu oceny techniczno-jakościowej zobowiązani są do zaprezentowania zmontowanych mebli, zgodnie z zapisami rozdz. III pkt. 11, wymienionych w rozdziale XIII pkt. 2 SIWZ. Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć wymagane prezentacją meble w terminie złożenia oferty: do budynku DS. Babilon, ul. Dożynkowa 9B, 61-662 Poznań W sprawie przygotowania ekspozycji należy kontaktować się z: Leszek Błaszyk, tel. 61-829-43-18, e-mail: lb@amu.edu.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach