Przetargi.pl
Dostawa wody amoniakalnej na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi sp. z o.o. w Koninie w 2019 roku

Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62510 Konin, ul. Sulańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 113 278 , fax. 632 113 278
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
    ul. Sulańska 13
    62510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 632 113 278, fax. 632 113 278
    REGON: 30171959200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzgok.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wody amoniakalnej na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi sp. z o.o. w Koninie w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Sukcesywna dostawa autocysterną oraz rozładunek wody amoniakalnej do zbiornika V= 40 m3 w ilości około 450 Mg rocznie. Zbiornik wyposażony jest w przyłącza: faza produktowa DN 80, faza gazowa DN 50. Jednorazowa wielkość dostawy około 25 Mg. 2. Sukcesywna dostawa wody amoniakalnej w 8 kanistrach o wadze 25 kg każdy (kanister z materiału umożliwiającego wzrokową kontrolę poziomu cieczy) – łączna masa 200 kg. Jednorazowa wielkość dostawy – 4 szt. (łączna masa 100 kg).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24413100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty– wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca dla spełniania warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na zdolnościach tego podmiotu zgodnie z Częścią IV pkt. 6.3.-6.9. SIWZ. Zobowiązanie powinno być przedłożone w oryginale. 5. Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach