Przetargi.pl
Dostawa używanej ładowarki dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie ogłasza przetarg

  • Adres: 74100 Gryfino, ul. Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 163 051
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie
    ul. Szczecińska 5
    74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 163 051
    REGON: 81119587500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanej ładowarki dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie używanej ładowarki do załadunku odpadów na samochody transportowe z ruchomą podłogą. Ładowarka winna spełniać następujące wymagania: - rok produkcji: nie starsza niż 2011 r., - wysokość załadunku: minimum 3,60 m, - moc: nie mniejsza niż 140 KW, - masa maszyny: nie mniejsza niż 14 000 kg, - liczba przepracowanych motogodzin: nie większa niż 5 000, - pojemność łyżki ładowarki: minimum 2,5 m3, - kabina ładowarki wyposażona w ogrzewanie i klimatyzację, - wyposażona w lusterka zewnętrzne, - wyposażona w pełne oświetlenie drogowe oraz oświetlenie robocze, - po przeglądzie technicznym, - po wymianie filtrów, olejów i wszystkich płynów eksploatacyjnych, - posiadać dopuszczenie do pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, - posiadać aktualny certyfikat CE, - wyposażona w opony typu L5 lub inne wypełnione elastomerem. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę przedmiotowej ładowarki na bazę transportu Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie, znajdującą się przy ul. Targowej 9 w Gryfinie, w dniu roboczym (poniedziałek-piątek) w godz. 8:00-14:00. Całkowity koszt dostawy ładowarki na bazę transportu Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Wykonawca udzieli gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia przez minimum 3 miesiące bez limitu motogodzin od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag. Wykonawca przeszkoli także dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie obsługi ładowarki w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. Ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej. Zamawiający nie dopuszcza oferowania przez Wykonawcę pojazdu z produkcji jednostkowej oraz takiego, którego parametry zostały zmienione na potrzeby spełnienia wymagań niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli ładowarka nie będzie spełniała celu, do którego jest przeznaczona, w przypadku stwierdzenia niewłaściwego stanu technicznego, ustalenia iż faktyczne parametry i wyposażenie ładowarki są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy, a także w przypadku podania przez Wykonawcę nieautentycznej liczby przepracowanych motogodzin przez oferowany przedmiot zamówienia. W trakcie odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiający przeprowadzi oględziny oraz dokona sprawdzenia stanu technicznego ładowarki i kontroli sprawności urządzeń w niej zawartych. Podczas odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczno-ruchową (DTR) maszyny w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144710-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument (należy wypełnić wszystkie pozycje w formularzu). Ww. formularz ofertowy należy złożyć w oryginale. b) pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników oraz poświadczania „za zgodność z oryginałem” dokumentów składanych wraz z ofertą (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym lub ewidencyjnym lub w przypadku składania oferty wspólnej). Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach