Przetargi.pl
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŁADOWARKI TELESKOPOWEJ

Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 91 5771832 , fax. +48 91 572899
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie
    ul. Wojska Polskiego 119
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48 91 5771832, fax. +48 91 572899
    REGON: 81053949100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Firma Usługowo- Transportowa Agnieszka Baranowska Ul. Słoneczna 1, 66-600 Osiecznica
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŁADOWARKI TELESKOPOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagania ogólne: a) Ładowarka fabrycznie nowa, w pełni sprawna, gotowa do eksploatacji, wolna od wad prawnych, rok produkcji nie wcześniej niż 2020. b) Dopuszczona do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej (do oferty należy dołączyć certyfikat CE dotyczący maszyny oraz na każdy oferowany osprzęt). c) Spełnia wymagania maszyny dopuszczonej do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym. d) Główne podzespoły maszyny (silnik, skrzynia biegów, osie napędowe, kadłub, ramię teleskopowe) wykonane przez jednego producenta. 3.2. Wymagania eksploatacyjne: 1. Miejsce i rodzaj pracy: place utwardzone i nieutwardzone, praca polegająca głównie na załadunku kłód drewna na pojazdy samochodowe, wagony kolejowe oraz na przemieszczaniu kłód drewna w obrębie placu. 2. Maszyna gotowa do instalacji zintegrowanego systemu kontroli zużycia paliwa i lokalizacji dla potrzeb zarządzania maszynami i pracą kierowców bez konsekwencji utraty gwarancji (niezależnie od fabrycznego system monitorowania pracy maszyny). System będzie ingerował w szynę CAN (magistralę danych, dzięki której komunikują się ze sobą wszystkie urządzenia elektroniczne w maszynie) i będzie zbierał dane z czujników seryjnie zainstalowanych w maszynie dla potrzeb funkcjonowania tego systemu. Wykonawca zobligowany będzie do bezpłatnej współpracy z Zamawiającym oraz z dostawcą zintegrowanego systemu kontroli, polegającej na udostępnieniu niezbędnych danych i narzędzi dla potrzeb instalacji tego systemu. 3. Maszyna gotowa do przyłączenia wymienionego poniżej osprzętu z przodu maszyny, na wysuwanym teleskopowo i podnoszonym wysięgniku wyposażonym w samopoziomujące szybkozłącze ładowarkowe: • chwytak do kłód drewnianych, • - łyżka do materiałów sypkich • - widły do załadunku palet. 4. Możliwość przyłączania osprzętu z pozycji operatora w kabinie (hydrauliczne zapinanie i odpinanie osprzętu). 3.3. Główne parametry techniczne i robocze: 1. Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem, moc od 80 kW (109 KM) do 100 kW (136 KM), moment obrotowy min. 510 Nm. 2. Poziom emisji spalin spełniający normy Stage IV. System redukcji zanieczyszczeń oparty na recyrkulacji spalin (EGR) bez filtrów cząstek stałych (DPF) i bez katalizatora oksydacyjnego. 3. Układ chłodzenia silnika odporny na zanieczyszczenia z możliwością 4. Zbiornik paliwa o pojemności min. 140 litrów. 5. Skrzynia biegów i układ napędowy: • pozwalająca na płynną zmianę biegów pod obciążeniem, sterowana joystickiem. • min. 4 biegi do przodu oraz min. 4 biegi do tyłu, • elektrohydrauliczna zmiana kierunku jazdy, • napęd na obie osie (4x4), • osie skrętne w trzech trybach (przednia oś, obie osie, „krab”), • przełączanie trybów w trakcie jazdy. 6. Układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłokową, umożliwiający wybór minimum trzech funkcji roboczych jednocześnie. 7. Parametry pompy hydraulicznej: - wydajność – min. 140 l/min. - ciśnienie - min. 240 bar 8. Zbiornik oleju hydraulicznego o pojemności min. 110 litrów zintegrowany z ramą maszyny. 9. Układ hamulcowy: - główny hydrauliczny, - postojowy mechaniczny 10. Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie. 11. Udźwig: • maksymalny - min. 4.000 kg, • na pełnym zasięgu - min. 1.500 kg, • na pełnej wysokości - min. 2.200 kg. 12. Wysokość podnoszenia ładunku - min. 7,00 m. 13. Zasięg w poziomie - min. 3,70 m. 14. Wysuw w poziomie przy maksymalnym udźwigu - min. 1,50 m. 15. Promień skrętu maszyny - maks. 3,70 m. 3.4. Wymagania szczegółowe: 1. Kabina operatora: - bezpieczna - zabezpieczona przed zgnieceniem w przypadku przewrócenia się maszyny (ROPS) oraz chroniąca przed spadającymi przedmiotami (FOPS), - pyłoszczelna, wyposażona w ogrzewanie, wentylację i klimatyzację, - drzwi zamykane na klucz (2 kpl. kluczy), - szyba przednia i tylna wyposażona w wycieraczki elektryczne ze spryskiwaczami, - szyba boczna i tylna otwierana, - fotel operatora amortyzowany i regulowany, - lusterka zewnętrzne - po lewej i prawej stronie, lusterko wewnętrzne, - światła robocze zewnętrzne - po dwa z przodu i z tyłu, zamontowane na dachu kabiny, - radioodtwarzacz CD z systemem nagłośnienia, - wskaźnik przeciążeniowy z alarmem - sygnalizacja dźwiękowa i wizualna: - niskiego ciśnienia oleju w silnikowego i przekładniowego, - obecności wody w paliwie, - niskiego poziomu i wysokiej temperatury płynu chłodzącego, - zanieczyszczenia filtra powietrza. 2. Ogumienie przystosowane do jazdy pod pełnym obciążenie po nieutwardzonych powierzchniach. 3. wszystkie koła oraz ogumienie w takim samym rozmiarze 4. Wszystkie funkcje robocze maszyny sterowane za pomocą joysticka. 5. Joystick usytuowany po prawej stronie siedzenia operatora. 6. Układ elektryczny 12V spełniający normę IP69. 7. Lampa ostrzegawcza migająca (kogut), pomarańczowa. 8. Sygnał cofania maszyny 9. Immobiliser 10. Kolor maszyny: jaskrawo żółty. 3.5. Oprzyrządowanie: 1. Chwytak szczękowy dwusiłownikowy do kłód drewnianych, pozwalający na bezpieczne utrzymanie kłód o następujących wymiarach: - długość: od 1,20 mb do 12,00 mb - średnica: od 0,35 m do 0,80 m o następujących parametrach: - ciężar: maks. 600 kg, - szerokość: min. 1.000 mm, - pow. robocza: min. 0,8 m². 2. Łyżka do materiałów sypkich, bez zębów, o pojemności: 2,4 – 2,6 m³. 3. Widły do załadunku palet 4. Szybkozłącza do podłączania narzędzi roboczych. 3.6. Wymagane wyposażenie dodatkowe: 1. Zestaw podstawowych narzędzi niezbędnych do obsługi maszyny (w tym klucz do kół). 2. Gaśnica zgodna z obowiązującymi przepisami. 3. Trójkąt ostrzegawczy 4. Kamizelka odblaskowa kierowcy. 5. Smarownica, tuba smaru. 6. Apteczka zgodna z obowiązującymi przepisami 3.7 Wymagane dokumenty: a) instrukcję obsługi (DTR) w języku polskim- 2 szt., b) Katalog części zamiennych w języku polskim, angielskim lub niemieckim- 2 szt. c) Książkę serwisową, d) książkę gwarancyjną, e) plan przeglądów ładowarki teleskopowej w formie papierowej lub elektronicznej, f) dokładny spis wszystkich płynów eksploatacyjnych użytych w ładowarce teleskopowej, wraz z określeniem producenta/ typu/oznaczenia oraz objętości w formie papierowej oraz elektronicznej. g) katalog części zamiennych w języku polskim/lub angielskim, a także kluczyki do ładowarki teleskopowej (w tym również kluczyki zapasowe). 3.8. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ (specyfikacja techniczna). 3.9 Charakterystyka pracy: pojazd przeznaczony do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. z dnia 9 grudnia 2019 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 110).) i przepisami wykonawczymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144710-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM. 6.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11 000 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych) 6.2. Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ S.A. O/Stargard 50 2030 0045 1110 0000 0232 4780 z dopiskiem: „Wadium - numer sprawy DT.270.2.1.2020”. 6.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 120, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię należy dołączyć do oferty. 6.4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 6.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (poręczenia) (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji (poręczenia)) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), 3) kwotę gwarancji (poręczenia), 4) termin ważności gwarancji (poręczenia), 5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 6.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6.7. SIWZ. 6.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 6.8. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP przekazuje zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór w/w oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach