Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł ogłasza przetarg
- Adres: 00-999 Warszawa, Jana Pawła Woronicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225478817 , fax. 225477384
- Data zamieszczenia: 2020-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
Jana Pawła Woronicza 17
00-999 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225478817, fax. 225477384
REGON: 01041897300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tvp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń w ramach rozbudowy Studia C - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ramach rozbudowy Studia C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ (jednocześnie Załącznik Nr 1 do Wzoru umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Razem z ofertą należy złożyć: a) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte umocowanie osób podpisujących pełnomocnictwo do jego udzielenia; c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.). Wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego wzór przedmiotowego oświadczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego w szkołach podstawowych gminy Zbuczyn
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Starych Babicach
Dodano: 2023-04-17 - Modernizacja gablot wystawowych wzdłuż dziedzińca Muzeum Plakatu w Wilanowie, w tym: zakup, dostawa i montaż monitorów LED wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i rozdzielni.
Dodano: 2022-10-12 - dostawa wynosów ILS DVOR/DME firmy SELEX
Dodano: 2022-10-07 - Dostawa sprzętu multimedialnego
Dodano: 2021-01-15 - Zakup, dostawa i montaż bezprzewodowych pulpitów konferencyjnych do Auli Adama Mickiewicza w budynku Audytorium Maximum UW
Dodano: 2021-01-11 - Zakup, dostawa i montaż bezprzewodowych pulpitów konferencyjnych do Auli Adama Mickiewicza w budynku Audytorium Maximum UW
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa sprzętu multimedialnego.
Dodano: 2020-10-28 - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych
Dodano: 2020-08-07 - Modernizacja dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) na I linii metra
Dodano: 2020-07-07