Akademia Sztuki Wojennej ogłasza przetarg
- Adres: 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261814085, , fax. 261813217
- Data zamieszczenia: 2020-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuki Wojennej
al. Gen. A. Chruściela 103
00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261814085, , fax. 261813217
REGON: 01157424400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/; https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu multimedialnego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części. 3.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Część 1 – monitor interaktywny wraz z podstawą mobilną – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1. do SIWZ. Część 2 – tablice interaktywne – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2. do SIWZ. Część 3 – antena telewizyjna wraz z kablem antenowym – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.3. do SIWZ. Część 4 – zestaw do zarządzania treścią – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.4. do SIWZ . 4. Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na dowolną ilość części. 5. Termin realizacji (dostawy) zamówienia dla każdej Części: od 2 do 6 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą). Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. 6. Miejsce wykonania zamówienia: miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Akademii Sztuki Wojennej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uwaga, numeracja przeniesiona z SIWZ: 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór Załącznik nr 2 do SIWZ ; 2) pełnomocnictwo – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopia poświadczona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza, zawierające w szczególności wskazanie postępowania, którego dotyczy i zakresu jego umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa - w przypadku składania ofert w formie elektronicznej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ – (Dokument ten należy złożyć za pośrednictwem Platformy (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj/przesłać pocztą).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego w szkołach podstawowych gminy Zbuczyn
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Starych Babicach
Dodano: 2023-04-17 - Modernizacja gablot wystawowych wzdłuż dziedzińca Muzeum Plakatu w Wilanowie, w tym: zakup, dostawa i montaż monitorów LED wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i rozdzielni.
Dodano: 2022-10-12 - dostawa wynosów ILS DVOR/DME firmy SELEX
Dodano: 2022-10-07 - Dostawa sprzętu multimedialnego
Dodano: 2021-01-15 - Zakup, dostawa i montaż bezprzewodowych pulpitów konferencyjnych do Auli Adama Mickiewicza w budynku Audytorium Maximum UW
Dodano: 2021-01-11 - Zakup, dostawa i montaż bezprzewodowych pulpitów konferencyjnych do Auli Adama Mickiewicza w budynku Audytorium Maximum UW
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa urządzeń w ramach rozbudowy Studia C
Dodano: 2020-09-10 - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych
Dodano: 2020-08-07 - Modernizacja dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) na I linii metra
Dodano: 2020-07-07