Przetargi.pl
Dostawa urządzeń medycznych wraz z montażem i przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi

Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 56100 Wołów, ul. Inwalidów Wojennych
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 380 58 01 , fax. 71 389 27 99
  • Data zamieszczenia: 2017-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o.
    ul. Inwalidów Wojennych 26
    56100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 380 58 01, fax. 71 389 27 99
    REGON: 2074959600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń medycznych wraz z montażem i przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń medycznych, tj.: L.p. Nazwa Liczba sztuk 1 Aparat do sekwencyjnego masażu uciskowego + mankiet 12-komorowy na kończynę dolną + mankiet 12 - komorowy na kończynę górną + spodnie 24 – komorowe + szafka pod aparat + kozetka 1 zestaw 2 Diatermia + stolik + kozetka drewniana 1 zestaw 3 Aparat do ultradźwięków + stolik pod aparat + kozetka 1 zestaw 4 Wirówka kończyn górnych + krzesło dla pacjenta 1 zestaw 5 Trampolina 1 sztuka 6 Stół do masażu 1 sztuka 7 Aparat do magnetoterapii + kozetka + stolik 1 zestaw 8 Aparat do elektroterapii + stolik 1 zestaw 9 Lecznicza lampa do naświetlań światłem spolaryzowanym 1 sztuka 10 Statywowa lampa do światłolecznictwa 2 sztuki 11 Stołowa lampa do światłolecznictwa + stolik 1 zestaw 12 Stół rehabilitacyjny z regulacją elektryczną 2 sztuki 13 Stół rehabilitacyjny z regulowanym zagłówkiem 2 sztuki 14 Stolik pod aparaturę medyczną 4 sztuki 15 Stolik pod aparaturę medyczną 3 sztuki 16 Mata do ćwiczeń 4 sztuki 17 Aparat do krioterapii + stolik 1 zestaw 18 Szyna do ćwiczeń biernych stawu biodrowego i kolanowego 1 zestaw 19 Stół rehabilitacyjny 1 sztuka 20 Kozetka lekarska 5 sztuk 21 Stolik pod aparaturę medyczną 4 sztuki 22 Autorefraktometr z ketarometrią 1 sztuka 3.2 Szczegółowy opis urządzeń zawierają załączniki nr 4 – Wymagane parametry techniczne oraz warunki gwarancji i serwisu. 3.3 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, oznakowany oraz musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz.U.2015.876 j.t), posiadać deklaracje zgodności, certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, instrukcję obsługi w języku polskim. 3.4 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3.5 Wykonawca dokona montażu i uruchomienia aparatu oraz przeszkoli personel w zakresie jego obsługi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia dostarczenia aparatu, a także przekaże niezbędne dokumenty (karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, certyfikaty, itp.). 3.6 Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia na minimalny okres 24 miesięcy, licząc od daty dostarczenia sprzętu chyba, że producent udziela gwarancji na dłuższy okres, wtedy okres gwarancji Wykonawcy jest tożsamy z okresem gwarancji producenta. 3.7 Dostawy będą potwierdzane podpisanym przez obie strony protokołem odbioru sprzętu. 3.8 Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia na minimalny okres 24 miesięcy, licząc od daty dostarczenia sprzętu chyba, że producent udziela gwarancji na dłuższy okres, wtedy okres gwarancji Wykonawcy jest tożsamy z okresem gwarancji producenta. 3.9 Zamawiający będzie zgłaszał reklamacje jakościowe niezwłocznie po ujawnieniu wady. Reklamacje składane będą Wykonawcy drogą pisemną lub elektroniczną lub telefoniczną przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek potwierdzić otrzymanie reklamacji informacją zwrotną. 3.10 Naprawy gwarancyjne sprzętu odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego lub w siedzibie Wykonawcy. 3.11 W przypadku naprawy sprzętu w siedzibie Zamawiającego, całkowity czas naprawy nie przekroczy 24 godzin roboczych, obejmujących czas od momentu rozpoczęcia naprawy przez specjalistów Wykonawcy, do momentu przywrócenia funkcjonalności sprzętu w infrastrukturze Zamawiającego. 3.12 W przypadku niemożności naprawy sprzętu w siedzibie Zamawiającego, w wyżej wymienionym 24 – godzinnym czasie naprawy, Wykonawca wymieni sprzęt na jednostkę zastępczą o funkcjonalności maksymalnie zbliżonej i nie mniejszej od wymienianej. Sprzęt podlegający naprawie zostanie przekazany do siedziby Wykonawcy w celu usunięcia awarii. 3.13 Naprawa w siedzibie Wykonawcy nie przekroczy standardowo 14 dni roboczych, w którym to terminie Wykonawca zwróci naprawiony sprzęt i odbierze jednostkę zastępczą. 3.14 W uzasadnionych przypadkach, związanych z brakiem dostępności u producenta odpowiednich elementów serwisowych, czas naprawy może ulec wydłużeniu zawsze na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy. 3.15 W przypadku niemożności dokonania naprawy w siedzibie Wykonawcy w standardowym terminie 14 dni roboczych z powodów opisanych w poprzednim punkcie Wykonawca może zastosować wydłużony termin naprawy, nie przekraczający jednak 30 dni roboczych, podczas których Zamawiający ma zapewnione wykorzystanie sprzętu zastępczego. 3.16 W przypadku niemożności dokonania naprawy w terminie standardowym lub wydłużonym Wykonawca dostarczy nowy egzemplarz sprzętu z nową kartą gwarancyjną. 3.17. Wykonawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych, włączając w to koszt części i transportu. 3.18 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, jaki zakres zamówienia będzie realizować podwykonawca, a jaki będzie realizował samodzielnie. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu ofertowym. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie działania i zaniechania podwykonawców jak za działania i zaniechania własne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33150000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach