Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSWiA w Kudowie-Zdroju.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kudowie-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Okrzei
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 63 26 116 , fax. 74 86 61 203
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kudowie-Zdroju
    ul. Okrzei 1
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 63 26 116, fax. 74 86 61 203
    REGON: 89045062700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sankud.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSWiA w Kudowie-Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym Bristol MSWiA w Kudowie-Zdroju” składam niniejszą ofertę na dostawę: lampa do terapii światłem spolaryzowanym – 1 szt., laser biostymulacyjny ze skanerem – 1 szt . Szczegółowy opis sprzętu medycznego zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33150000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu składając oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca składa następujące dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.). 3) w przypadku wyrobów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych - odpowiednie dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania (Deklaracje zgodności; Certyfikaty CE). 4) karty katalogowe/specyfikacje wraz z opisami technicznymi. Wykonawca wskazuje w tych dokumentach wymagane przez zamawiającego parametry urządzeń. 5) podpisane oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wg. zał. nr 7 do SIWZ; 6) podpisana klauzulę informacyjną dla Wykonawcy w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wg. zał. nr 8 do SIWZ; 7) jeżeli wykonawca zgodnie z art. 22a ustawy Pzp powołuje się na zasoby podmiotów trzecich to na podstawie art. 22a ust. 3 ustawy Pzp zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, oświadczenia zał. nr 4 do SIWZ i odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, (jeżeli dotyczy). 8) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, wraz z ofertą składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, służące wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, stanowi potwierdzenie, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został wykonawcy faktycznie udostępniony wg. zał. nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 9) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie zał. nr 4 do SIWZ i odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania (jeżeli dotyczy). 10) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy). a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach