Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 63700 Krotoszyn, ul. Młyńska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253, , fax. 625 880 402
- Data zamieszczenia: 2017-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Młyńska 2
63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 062 5880390 w. 253, , fax. 625 880 402
REGON: 31022628200 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa umundurowania letniego zespołów ratownictwa medycznego oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, operacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania letniego zespołów ratownictwa medycznego oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, operacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie– pakiet nr 1- 6, wg Formularza cenowego – załącznik nr 2. 2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień : – 18110000- 3 odzież branżowa - 18830000-6 obuwie ochronne - 18332000-5-koszule - 18223200-0- kurtki - 18811000-7-obuwie nieprzemakalne - 33199000-1-odzież medyczna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18110000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta winna zawierać: a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . c. Oświadczenie – załącznik nr 3 d. Próbki – Pakiet nr 3 i 4. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).II.Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt 5 , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ DLA CZŁONKÓW ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO ORAZ PERSONELU TECHNICZNEGO
Dodano: 2020-02-03 - Dostawa sortów mundurowych.
Dodano: 2019-03-22 - Dostawa sortów mundurowych
Dodano: 2018-04-27 - Dostawa sortów mundurowych
Dodano: 2017-05-22 - Dostawa sortów mundurowych
Dodano: 2017-04-05 - ZAKUP ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW RON
Dodano: 2017-03-13 - dostawa odzieży roboczej dla członków zespołu ratownictwa medycznego oraz personelu technicznego
Dodano: 2016-12-09