Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2019-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sortów mundurowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sortów mundurowych dla strażników Straży Miejskiej w ilościach wskazanych w załącznikach do wzorów umów (dla każdej z części). Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część 1: Dostawa: - spodni męskich i damskich; - spódnic letnich i zimowych; - kurtek i spodni polowych; - spodni krótkich polowych; - wiatrówek letnich; - swetrów służbowych; - czapek garnizonowych; - czapek letnich typu sportowego bez siatki i z siatką; - czapek zimowych dzianych; - ocieplaczy polarowych służbowych z wstawkami; - mundurów galowych. Część 2: Dostawa: - kurtek o długości ¾ i uniwersalnych krótkich ocieplanych; - bezrękawników ocieplanych; - kurtek przeciwdeszczowych. Część 3: Dostawa: - koszul służbowych w kolorze białym z długim rękawem; - koszul służbowych w kolorze białym z krótkim rękawem; - koszul służbowych w kolorze błękitnym z długim rękawem; - koszul służbowych w kolorze błękitnym z krótkim rękawem; - koszulek polo w kolorze granatowym; - krawatów tzw. bezpiecznych z gumką i wiązanych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzory umów z załącznikami, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18110000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 1 do wzorów umów (odpowiednio dla każdej części); Część nr 1: - wzory składników umundurowania będących przedmiotem zamówienia po 1 sztuce, które zostaną zwrócone po podpisaniu umowy, przy czym wzory przedstawione przez wybranego Wykonawcę zostaną mu zwrócone po zakończeniu umowy; - Oświadczenie Wykonawcy o zgodności użytych tkanin z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w kolumnach załącznika do umowy „nazwa asortymentu” w pozycji 1-16. Część nr 2: - wzory składników umundurowania będących przedmiotem zamówienia po 1 sztuce, które zostaną zwrócone po podpisaniu umowy, przy czym wzory przedstawione przez wybranego Wykonawcę zostaną mu zwrócone po zakończeniu umowy; - Oświadczenie Wykonawcy o zgodności użytych tkanin z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w kolumnach załącznika do umowy „nazwa asortymentu” w pozycjach 1-4; Część nr 3: - wzory składników umundurowania będących przedmiotem zmówienia po 1 sztuce, które zostaną zwrócone po podpisaniu umowy, przy czym wzory przedstawione przez wybranego Wykonawcę zostaną mu zwrócone po zakończeniu umowy - Oświadczenie Wykonawcy o zgodności użytych tkanin z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w kolumnach załącznika do umowy „nazwa asortymentu” w pozycjach 1-7; oraz inne, wymagane przez Zamawiającego dokumenty składane wraz z ofertą: Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia Pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ DLA CZŁONKÓW ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO ORAZ PERSONELU TECHNICZNEGO
Dodano: 2020-02-03 - Dostawa sortów mundurowych
Dodano: 2018-04-27 - Dostawa umundurowania letniego zespołów ratownictwa medycznego oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, operacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
Dodano: 2017-08-07 - Dostawa sortów mundurowych
Dodano: 2017-05-22 - Dostawa sortów mundurowych
Dodano: 2017-04-05 - ZAKUP ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW RON
Dodano: 2017-03-13 - dostawa odzieży roboczej dla członków zespołu ratownictwa medycznego oraz personelu technicznego
Dodano: 2016-12-09