Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych.

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sortów mundurowych dla strażników Straży Miejskiej w ilościach wskazanych w załącznikach do wzorów umów (dla każdej z części). Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część 1: Dostawa: - spodni męskich i damskich; - spódnic letnich i zimowych; - kurtek i spodni polowych; - spodni krótkich polowych; - wiatrówek letnich; - swetrów służbowych; - czapek garnizonowych; - czapek letnich typu sportowego bez siatki i z siatką; - czapek zimowych dzianych; - ocieplaczy polarowych służbowych z wstawkami; - mundurów galowych. Część 2: Dostawa: - kurtek o długości ¾ i uniwersalnych krótkich ocieplanych; - bezrękawników ocieplanych; - kurtek przeciwdeszczowych. Część 3: Dostawa: - koszul służbowych w kolorze białym z długim rękawem; - koszul służbowych w kolorze białym z krótkim rękawem; - koszul służbowych w kolorze błękitnym z długim rękawem; - koszul służbowych w kolorze błękitnym z krótkim rękawem; - koszulek polo w kolorze granatowym; - krawatów tzw. bezpiecznych z gumką i wiązanych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzory umów z załącznikami, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18110000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 1 do wzorów umów (odpowiednio dla każdej części); Część nr 1: - wzory składników umundurowania będących przedmiotem zamówienia po 1 sztuce, które zostaną zwrócone po podpisaniu umowy, przy czym wzory przedstawione przez wybranego Wykonawcę zostaną mu zwrócone po zakończeniu umowy; - Oświadczenie Wykonawcy o zgodności użytych tkanin z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w kolumnach załącznika do umowy „nazwa asortymentu” w pozycji 1-16. Część nr 2: - wzory składników umundurowania będących przedmiotem zamówienia po 1 sztuce, które zostaną zwrócone po podpisaniu umowy, przy czym wzory przedstawione przez wybranego Wykonawcę zostaną mu zwrócone po zakończeniu umowy; - Oświadczenie Wykonawcy o zgodności użytych tkanin z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w kolumnach załącznika do umowy „nazwa asortymentu” w pozycjach 1-4; Część nr 3: - wzory składników umundurowania będących przedmiotem zmówienia po 1 sztuce, które zostaną zwrócone po podpisaniu umowy, przy czym wzory przedstawione przez wybranego Wykonawcę zostaną mu zwrócone po zakończeniu umowy - Oświadczenie Wykonawcy o zgodności użytych tkanin z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w kolumnach załącznika do umowy „nazwa asortymentu” w pozycjach 1-7; oraz inne, wymagane przez Zamawiającego dokumenty składane wraz z ofertą: Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia Pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach