Przetargi.pl
Dostawa ulicznych słupów ogłoszeniowych do zabudowy na terenie miasta Rybnika

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ulicznych słupów ogłoszeniowych do zabudowy na terenie miasta Rybnika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i ustawienie na terenie Miasta Rybnika 25 słupów ogłoszeniowych z witrynami. Podstawowe cech charakteryzujące zamawiane słupy: Kształt: walcowy, zakończony od góry daszkiem o kształcie kopuły. Wysokość całkowita słupa (od podstawy do góry kopuły): minimum 3,60 m. Średnica podstawy słupa: minimum 1,30 m. Średnica korpusu słupa: minimum 1,20 m. Średnica kopuły: minimum 1,50 m (dodatkowe wyjaśnienia poniżej). Materiał-słup: tworzywo sztuczne lub kompozyty lub włókno szklane lub stal nierdzewna, a także kompilacja tych materiałów. Kolorystyka słupa: ciemny, RAL 9005 lub zbliżony. Ilość witryn otwieranych z zamkiem: 4. Wysokość witryn: minimum 2,0 m. Materiał - witryna: poliwęglan lany lub szkło bezpieczne. System mocowania plakatów w witrynach: rozwiązanie uniwersalne nieinwazyjne, np. magnesy. Dodatkowe wyposażenie: oświetlenie witryn typu LED (dodatkowe wyjaśnienia poniżej) Uwagi: 1) Zaproponowana przez zamawiającego forma bryły słupa tj.: podstawa - min. 1,30 m, korpus - min. 1,20 m, oraz kopuła o średnicy min. 1,50 m; ma na celu uzyskanie charakterystycznego - „grzybkowego” - efektu wizualnego zamawianego słupa. Zamawiający zdaje sobie sprawę, że na rynku są dostępne słupy o różnym kształcie kopuł, w tym nieregularnym, stąd wymiar kopuły – średnica 1,50 m - dotyczy jej najszerszego miejsca, w tym ewentualnych wypustów w postaci otoku. 2) Zamawiający wymaga, żeby słupy posiadały instalację oświetleniową, która pozwoli w przyszłości na oświetlenie witryn, natomiast na obecnym etapie słupy będą jedynie ustawione na istniejących nawierzchniach wskazanych przez Zamawiającego. Podłączenie słupów do sieci elektrycznej nie jest przedmiotem zamówienia. 3) Dostarczone słupy muszą być odporne na działanie warunków atmosferycznych, w tym promieniowania UV. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928400-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach