Przetargi.pl
Przebudowa schodów i chodników w Katowicach

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa schodów i chodników w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa schodów i chodników w Katowicach. 2. Zamówienie podzielone jest na 4 części: 1) część 1 – ul. Wiązowa 7a - 7h – obejmuje wykonanie naprawy ośmiu biegów schodowych oraz chodników (dojść do schodów). Prace polegać będą na: a) skuciu luźnego betonu oraz uzupełnieniu go zaprawą mrozoodporną – 30,80 m², b) ułożeniu na stopnicach i podstpnicach płyt z graniutu płomieniowego grubości 3 cm – 49,28 m², c) ułożenia lica schodów z obrzeżyt granitowych gr 8 cm, d) wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm – 70,24 m² wraz z podbudową na chodnikach – 70,24 m², e) wymiana obrzeży (dojścia do schodów) – 62 m, f) odmalowaniu balustrad farbą olejną – 17,50 m², g) plantowaniu - 32 m² i humusowaniu – 32 m² skarp. 2) część 2 – ul. Bromboszcza 10-12 – obejmuje wykonanie przebudowy nawierzchni chodnika oraz naprawę schodów. Prace będą polegać na: a) wykonaniu pomiarów przy liniowych robotach ziemnych – 0,030 km, b) rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej oraz płytek chodnikowych – 45 m², c) wymianie podbudowy – 45 m², d) zagęszczeniu i doziarnianiu podłoża do grupy nośności G1 – 45 m², e) wymianie obrzeży – 45 m², f) wykonaniu nowej nawierzchni z kostki betonowej ułożonej na podsypce cementwo piaskowej – 45 m², g) wykonaniu remontu schodów terenowych wykonanych z bloków granitowych – 1 kpl., h) demontażu i utylizacji istniejącej balustrady – 2 szt., i) wykonaniu balustrady schodowej z rur stalowych ocynkowanych fi50 – 8 m, j) wykonaniu trawników dywanowych siewem – 90 m², k) wykonaniu humusowania skarp i traników płaskich z obsiewem – 90 m², l) wykonaniu darniowania skarp na płask z humusem – 6 m². 3) część 3 – ul. Zagrody 15-17 – obejmuje wykonanie przebudowy nawierzchni chodnika oraz naprawę schodów. Prace będą polegać na: a) wykonaniu pomiarów przy liniowych robotach ziemnych – 0,040 km, b) rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej oraz płytek chodnikowych – 56,25 m², c) wymianie podbudowy – 56,25 m², d) zagęszczeniu i doziarnianiu podłoża do grupy nośności G1 – 56,25 m², e) wymianie obrzeży – 75 m², f) wykonaniu nowej nawierzchni z kostki betonowej ułożonej na podsypce cementwo piaskowej – 56,25 m², g) rozebraniu krawężników betonowych – 7,50 m, h) wykonaniu rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe – 6 m, i) osadzeniu krawężników betonowych – 6 m, j) osadzeniu obrzeży betonowych – 4 m, k) wykonaniu balustrady schodowej z rur stalowych ocynkowanych fi50 – 2 m, l) wykonaniu trawników dywanowych siewem – 75 m², m) wykonaniu humusowania skarp i traników płaskich z obsiewem – 75 m², n) wykonaniu darniowania skarp na płask z humusem – 2 m². 4) część 4 – ul. Tysiąclecia 35 – obejmuje wykonanie przebudowy nawierzchni chodnika. Prace będą polegać na: a) wykonaniu pomiarów przy liniowych robotach ziemnych – 0,050 km, b) rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej oraz płytek chodnikowych – 91,75 m², c) wymianie podbudowy – 91,75 m², d) zagęszczeniu i doziarnianiu podłoża do grupy nośności G1 – 92 m², e) wymianie obrzeży – 94 m², f) wykonaniu nowej nawierzchni z kostki betonowej ułożonej na podsypce cementwo piaskowej – 50,52 m², g) wykonaniu nowej nawierzchni z płyt betonowych – 41,23 m². 3. Zamawiający dla każej części zamówienia wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w przedmiarze robót tj. 1) dla części 1 - polegające na modernizacji schodów (ułożeniu okładzin), ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej, ułożeniu obrzeży, zagęszczeniu podbudowy, plantowaniu i humosowaniu skarp; 2) dla części 2 i 3 – polegające na modernizacji schodów (ułożeniu okładzin), ułożeniu nawierzchni kostki brukowej, ułożeniu obrzeży, zagęszczeniu podbudowy, wykonaniu trawników dywanowych siewem, plantowaniu i humosowaniu skarp; 3) dla części 4 – polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej i płyt betonowych, ułożeniu obrzeży, zagęszczeniu podbudowy. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 4. Jeżeli STWiOR-y lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 5. Tam, gdzie w STWiOR-ach lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR-y) wraz z załącznikami - załącznik nr 6 do SIWZ, przedmiary robót - załącznik nr 7 do SIWZ oraz wzory umów - załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarem w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII pkt 2, 3 SIWZ do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia – Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach