Przetargi.pl
DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH SAMOCHODOWYCH, MOTOCYKLOWYCH, DO PRZYCZEP ORAZ MOTOROWEROWYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE W LATACH 2016 - 2018

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7734 800
  • Data zamieszczenia: 2015-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH SAMOCHODOWYCH, MOTOCYKLOWYCH, DO PRZYCZEP ORAZ MOTOROWEROWYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE W LATACH 2016 - 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych, do przyczep oraz motorowerowych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Tczewie w latach 2016-2018. 2.2 Zamawiający szacuje następującą ilość tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem: 2.2.1 samochodowe - 22.000 kpl, 2.2.2 motocyklowe - 1.500 szt., 2.2.3 do przyczep - 2.000 szt., 2.2.4 motorowerowe - 1.000 szt. UWAGI: 1) Zamawiający zastrzega, że poszczególne ilości tablic określone w pkt 2.2 SIWZ są wielkościami szacunkowymi niezbędnymi dla porównania ofert w postępowaniu oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, w związku z powyższym mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. 2) Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 3) Ostateczna ilość dostarczonych poszczególnych tablic będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu zmniejszenia dostaw podanych w Formularzu cenowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 4) Wszelkie zmiany w zakresie ilości zamawianych pozycji nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych poszczególnych tablic podanych przez Wykonawcę przez okres trwania umowy (nie dotyczy przypadku, określonego w §7 ust. 4 Istotnych postanowień umowy - Załącznika Nr 3 do SIWZ). 2.3 Dostarczone tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego, w szczególności z: - ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 ze zm.), - Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585), - ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 r., poz. 1645 ze zm.). UWAGA: W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania i dostarczania według nowych wzorów (standardów). 2.4 Dostawy tablic rejestracyjnych realizowane będą partiami w wielkości określonej w pisemnym zawiadomieniu przesłanym do Wykonawcy przez Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną, w ciągu jednego tygodnia od daty zgłoszenia lub - w przypadku sytuacji awaryjnych - na następny dzień; w dni robocze w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego w Tczewie, wskazanych w pkt 1.6 SIWZ. 2.5 Wykonawca wykona przedmiot umowy przy użyciu swoich materiałów, które muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty, a także powinny być zgodne z polskimi normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa m.in. w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 r., poz. 1645 ze zm.). 2.6 Na koszt własny Wykonawca zobowiązuje się do dostawy zamówionych partii tablic rejestracyjnych, ale również odbioru starych i wycofanych tablic, a następnie do ich kasacji. 2.7 Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wszystkie dostarczane tablice na okres min. 3 lat. W przypadku ujawnienia wad w ww. okresie, koszty ich usunięcia zostaną pokryte przez Wykonawcę. 2.8 Wykonawca musi w swojej ofercie zadeklarować termin płatności od daty wystawienia faktury, w oparciu o bezusterkowy protokół odbioru danej partii tablic rejestracyjnych - w dniach kalendarzowych. Szczegóły dotyczące wagi kryteriów oceny ofert - w tym kryterium dotyczącego terminu płatności - zawiera Rozdział 13 SIWZ.2.9 Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. UWAGA - Wykonawca nie może złożyć oferty cząstkowej (fragmentarycznej), uwzględniającej jedynie część asortymentu zamówienia wyszczególnionego w zakresie pkt 2.2. SIWZ.2.11 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania bądź zaniechania. 2.12 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284727
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 100/00). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A.: 06 1560 0013 2226 4983 1000 0003. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nr ZP.272.19.2015 W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinno znaleźć się, co następuje: 1) treść art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego, 2) jednoznaczny zapis o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie, 3) gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjantów) - informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy zabezpieczenie wadialne oferty. Brak którejś z powyższych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty, w związku z wykluczeniem Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy, to jest z uwagi na nie wniesienie wadium. 8.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności w oparciu o bezusterkowy protokół odbioru danej partii tablic rejestracyjnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach