Przetargi.pl
DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH SAMOCHODOWYCH, MOTOCYKLOWYCH, DO PRZYCZEP ORAZ MOTOROWEROWYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE W LATACH 2013 - 2015

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7734 800
  • Data zamieszczenia: 2012-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH SAMOCHODOWYCH, MOTOCYKLOWYCH, DO PRZYCZEP ORAZ MOTOROWEROWYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE W LATACH 2013 - 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych, do przyczep oraz motorowerowych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Tczewie w latach 2013-2015. 2.2 Zamawiający szacuje ilość tablic rejestracyjnych objętych przyszłym zamówieniem w sposób następujący: 2.3.1 samochodowe -18 000 kpl., 2.3.2 motocyklowe - 500 szt., 2.3.3 do przyczep -1 500 szt., 2.3.4 motorowerowe - 900 szt. 2.3 Ilości poszczególnych rodzajów tablic mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. 2.4 W przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy ceny tablic rejestracyjnych pozostaną bez zmian. 2.5 Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania określone w Rozdziale 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r. Nr. 186, poz. 1322 z późn. zm.). 2.6 W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów. 2.7 Dostawy tablic rejestracyjnych realizowane będą partiami w wielkości określonej w pisemnym zawiadomieniu przesłanym przez Zamawiającego faksem lub emailem do Wykonawcy w ciągu jednego tygodnia od daty zgłoszenia lub w przypadku sytuacji awaryjnych na następny dzień, w dni robocze: poniedziałek, wtorek, środa w godzinach od 7:30 do 15:30, czwartek w godzinach od 7:30 do 17:00, piątek w godzinach od 7:30 do 14:00. 2.8 Dostawy odbywać będą się na koszt Wykonawcy. 2.9 Wykonawca wykona przedmiot umowy przy użyciu swoich materiałów, które muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty i być zgodne z polskimi normami. 2.10 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru starych, wycofanych tablic rejestracyjnych i ich kasacji na koszt własny. 2.11 Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wszystkie dostarczane tablice na okres 3 lat. 2.12 W przypadku ujawnienia wad w okresie gwarancji, Wykonawca pokryje koszty usunięcia tych wad. 2.13 Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. UWAGA - Wykonawca nie może złożyć oferty cząstkowej (fragmentarycznej) uwzględniającej jedynie część asortymentu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284727
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tczewie 15 8345 0006 0000 0954 2000 0064. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nr ZP.272.27.2012. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinna znaleźć się treść art. 46 ust. 4a i 5 ustawy określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego (brak tej treści w dokumencie będzie skutkowało odrzuceniem oferty). Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach