Przetargi.pl
Dostawa szewnych mteriałów chirurgicznych oraz innych wyrobów medycznych dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.

Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 67200 Głogów, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 373 216 , fax. 768 373 377
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 15
    67200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 768 373 216, fax. 768 373 377
    REGON: 30878400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa szewnych mteriałów chirurgicznych oraz innych wyrobów medycznych dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy wyrobów medycznych: szwów chirurgicznych, i innych materiałów medycznych dla potrzeb Apteki szpitalnej z przeznaczeniem na Blok Operacyjny. Asortyment i ilości, a także wymagania jakościowe w odniesieniu do przedmiotu zamówienia szczegółowo określa załącznik nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa). Zamawiający zezwala na składanie oferty na jeden lub więcej pakietów, przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu, nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakiecie/tach. Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie podzielone na 16 pakietów: Przez dostawę zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości produktów. W trakcie realizacji umowy zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy w odniesieniu do każdego z pakietów. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające je do stosowania. Musi posiadać dokumenty dopuszczające je do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, tj. deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE, instrukcję używania wyrobu, dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub że dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych. Jednocześnie wykonawca zobowiązuje się do złożenia w/ w dokumentów na pisemne żądanie zamawiającego w miejscu i terminie przez zamawiającego wskazanym. Wykonawca zapewnia ważność dokumentów dopuszczających dostarczane wyroby do obrotu i stosowania przez okres trwania umowy. Wymaga się, by każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego asortymentu był zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, w taką samą etykietę winny być zaopatrzone opakowania zbiorcze. Ponadto etykieta handlowa powinna zawierać co najmniej poniższe informacje:  rodzaj i nazwę wyrobu  nazwę producenta  numer kodu,  rozmiar,  numer serii  datę ważności Oferowany asortyment musi spełniać wymogi zamawiającego podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w pełni spełniać wymagania funkcjonalne właściwe dla tych wyrobów zgodnie z ich przeznaczeniem. Obowiązkiem wykonawcy jest zabezpieczenie płynności zaopatrzenia asortymentu objętego umową na cały okres obowiązywania umowy. Zamówienia składane będą elektronicznie lub faksem, w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego Wybrany wykonawca zobowiązuje się w ramach przyszłego świadczenia umownego na własne ryzyko do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego – Apteka szpitalna, w ilościach wskazanych przez zamawiającego. Dostawa zamówionego towaru odbywać się będzie w oparciu o zamówienie złożone przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w odniesieniu do każdego pakietu (dotyczy każdej pozycji w pakietach) • materiały informacyjne: aktualne katalogi, foldery, ulotki itp. w języku polskim. Na załączonych materiałach informacyjnych należy wyraźnie zaznaczyć: nr pakietu oraz numer pozycji pakietu Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia – 24 miesiące od daty zawarcia umowy Kod CPV: 33 14 00 00-3 materiały medyczne 33 14 11 21-4 szwy chirurgiczne 33 14 11 27-6 hemostatyki wchłanialne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach