Przetargi.pl
„Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”

Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-101 Polkowice, Kard. B. Kominka 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.
    Kard. B. Kominka 7
    59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie
    REGON: 390760852
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”, w tym m. in.:a) materiałów opatrunkowych,b) sprzętu jednorazowego użytku,c) sprzętu wielorazowego użytku.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje część 1: Pakiet I, zgodnie z SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest „Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzebyPolkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”, w tym m. in.:a) materiałów opatrunkowych,b) sprzętu jednorazowego użytku,c) sprzętu wielorazowego użytku.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje część 2: Pakiet II, zgodnie z SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (warunek dla obu części):O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty prowadzące działalność gospodarczą wpisane do właściwego rejestru przedsiębiorców.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (warunek dla obu części):O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, posiadający zezwolenie na obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2301 z późn. zm) i innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.Warunek będzie oceniany w oparciu o dokumenty i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej (warunek odrębny dla każdej części):Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostawy dla każdej części podobne do tych, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości każdej dostawy:1) dla części 1: co najmniej 100.000,00 zł brutto,2) dla części 2: co najmniej 50.000,00 zł. brutto.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach