Przetargi.pl
Dostawa systemu do prowadzenia egzekucji i rozliczania tytułów wykonawczych

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu do prowadzenia egzekucji i rozliczania tytułów wykonawczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Dostawa systemu do prowadzenia Egzekucji i Rozliczania Tytułów Wykonawczych w ilości 6 licencji jednoczesnego dostępu (licencje pływające tj. dowolna liczba zdefiniowanych operatorów). 1.2. Dostawa modułu dla Poborców w ilości 2 licencji na urządzenia przenośne. 1.3. Dostawa urządzeń przenośnych dla modułu Poborca w ilości 2 szt. 1.4. Dostawa licencji w formie papierowej. 1.5. Instalacja Systemu w środowisku produkcyjnym i na stacjach roboczych wskazanych przez Zamawiającego. 1.6. Migracja danych z dotychczas użytkowanego systemu eGzekucje firmy Rekord SI Sp. z o.o. z Bielska-Białej. 1.7. Prace instalacyjno-wdrożeniowe oraz konfiguracyjne w zakresie dostosowania Systemu do potrzeb Zamawiającego. 1.8. Szkolenie użytkowników i administratorów. 1.9. Dostawa dokumentacji technicznej Systemu: 1.9.1. opis struktury bazy danych. 1.9.2. opis instalacji systemu na serwerze i na stacjach roboczych. 1.9.3. dokumentacja administratora systemu. 1.10. Dostawa instrukcji obsługi systemu dla użytkownika w języku polskim. 2. Wymagania ustawowe Dostarczone w ramach zamówienia rozwiązania muszą być zgodne z obowiązującym systemem prawnym we wszystkich dziedzinach funkcjonowania. Podstawowymi aktami prawnymi, które regulują kwestie prawne związane merytorycznie z wymaganym oprogramowaniem, są: a) ustawa z 17.06.1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1201 ze zmianami), b) rozporządzenie Ministra Finansów z 22.08.2016 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych w egzekucji należności pieniężnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1339 ze zmianą), c) rozporządzenie Ministra Finansów z 5.09.2016 r. w sprawie sposobu sporządzania i dokonywania doręczeń z użyciem środków komunikacji elektronicznej odpisów dokumentów w przypadku wystąpienia zbiegu egzekucji (Dz. U. z 2016 r. poz. 1416), d) rozporządzenie Ministra Finansów z 1.09.2016 r. w sprawie sposobu sporządzania i dokonywania doręczeń dokumentów przesyłanych w ramach stosowanego środka egzekucyjnego z użyciem środków komunikacji elektronicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1394), e) rozporządzenia Ministra Finansów z 8.08.2016 r. w sprawie wzorów tytułów wykonawczych stosowanych w egzekucji administracyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 850) f) ustawa z 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 800 ze zmianą), g) ustawa z 14.06.1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zmianami), h) ustawa z 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zmianą), i) ustawa z 29.09.1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 395 ze zmianą), j) ustawa z 13.11.2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1453 ze zmianami), k) ustawa z 6.07.1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1007 ze zmianami), l) ustawa z 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1289 ze zmianami), m) ustawa z 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 ze zmianami), n) ustawa z 15.11.1984 r. o podatku rolnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1892), o) ustawa z 30.10.2002 r. o podatku leśnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1821), p) ustawa z 20.06.1997 r. prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zmianami), q) ustawa z 24.08.2001 r. – Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 475 ze zmianami), r) ustawa z 7.09.2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 554 ze zmianami), s) ustawa z 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1769 ze zmianami), t) ustawa z 28.11.2003 r. o świadczeniach rodzinnych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1952 ze zmianami), u) ustawa z 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), v) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE Nr L 119/1 z 4.5.2016 r.), w) ustawa 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 570, ze zmianami), x) ustawa z 5.09.2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1579 ze zmianą), y) ustawa z 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 ze zmianą), z) ustawa z 5.07.2002 r. o ochronie niektórych usług świadczonych drogą elektroniczną opartych lub polegających na dostępie warunkowym (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 1341). aa) ustawa z 6.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 ze zmianami), bb) ustawa z 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1025), cc) rozporządzeniami wykonawczymi do wyżej wymienionych ustaw, dd) rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67), ee) rozporządzenie Rady Ministrów z 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). 3. Wymagania techniczne 3.1. System musi pracować w środowisku sieciowym, w technologii klient-serwer i musi posiadać wielodostępność pozwalającą na równoczesne korzystanie z bazy danych przez wielu użytkowników, 3.2. Na potrzeby dostarczonego Systemu Zamawiający może udostępnić posiadany serwer baz danych Firebird 2.5 działający pod kontrolą systemu Red Hat Enterprise Linux Server (64 bit), na maszynie wirtualnej z dwoma procesorem Intel Xeon 2,3 GHz oraz pamięcią 8 GB RAM, 3.3. W przypadku, gdy motor systemu bazy danych będzie inny niż Firebird w wersji 2.5, Wykonawca dostarczy system bazy danych niezbędny do przeprowadzenia pełnego wdrożenia i eksploatacji Systemu oraz zapewni szkolenie z ofertowanego motoru bazy w zakresie zarządzania dla 2 administratorów. Zamawiający na potrzeby Systemu udostępni maszynę wirtualną wyposażoną w dwa wirtualne procesory 2,3 GHz, 6 GB pamięci RAM i dysk o pojemności 60 GB, 3.4. System musi działać na stanowiskach użytkowników w obecnie eksploatowanym środowisku systemowym Zamawiającego: Microsoft Windows 7/10, 3.5. Licencja ma umożliwiać instalowanie i użytkowanie Systemu na dowolnej ilości stacji roboczych; definiowanie dowolnej ilości użytkowników Systemu. Licencje nie mogą być przypisane do konkretnego serwera, stacji roboczej bądź użytkownika, 3.6. Licencja bazy danych powinna obejmować możliwość połączenia nieograniczonej liczby użytkowników, nie ograniczać wielkości bazy, a ponadto nie może w żaden sposób ograniczać Zamawiającego w przypadku rozbudowy serwera np. o dodatkowe dyski, pamięci czy procesory, włączając w to również możliwość przeniesienia Systemu na inny serwer, 3.7. System powinien posiadać moduł dla Administratora systemu, umożliwiający zarządzanie operatorami, nadawanie uprawnień (do edycji, do dodawania pozycji poszczególnych słowników), z uprawnieniami administratora Systemu. Administrator ma mieć możliwość konfiguracji mechanizmów kontroli złożoności hasła i częstotliwości jego zmiany. 3.8. Każdy użytkownik Systemu musi mieć własny login i hasło. Do każdego konta użytkownika mają być przypisane następujące informacje: 3.8.1. Login. 3.8.2. Imię, nazwisko. 3.8.3. Rodzaj konta (użytkownik Zamawiającego, użytkownik Firmy). 3.8.4. Instytucja / Firma (dot. Firm; powiązanie z Rejestrem Firm). 3.8.5. Daty od / do obowiązywania konta. 3.8.6. Uprawnienia do funkcji. 3.9. Wykonawca może zaproponować inny podział uprawnień, jednakże musi on być funkcjonalnie równoważny, 3.10. Zamawiający wymaga, że wszelkie działania administracyjne mają być możliwe do przeprowadzenia we własnym zakresie – przez administratorów Systemu lub użytkowników, którym nadano odpowiednie uprawnienia – bez pośrednictwa Wykonawcy, 3.11. Powyższy wymóg dotyczy wszelkich działań, zarówno podstawowych (np. założenie użytkownika, nadanie mu uprawnień) jak i zaawansowanych (np. edytowanie / dodanie szablonu dokumentu / raportu, modyfikacja, 3.12. System musi działać w środowisku zintegrowanych baz danych posiadającym następujące cechy: relacyjność i transakcyjność oraz komunikacja z aplikacjami w standardzie SQL. 4. Wymagana funkcjonalność systemu 4.1. Ewidencjonowanie tytułów wykonawczych: 4.2. Elektroniczny import tytułów wykonawczych z systemów wierzycielskich wraz z funkcją ręcznego wprowadzania tytułów wykonawczych do systemu egzekucyjnego. 4.3. Rozliczanie i księgowanie wpłat pobranych na skutek dokonanych środków i czynności egzekucyjnych. 4.4. Obsługa środków egzekucyjnych wraz z ewidencją i numeracją zgodną z rzeczowym wykazem akt. 4.5. Powiązanie z systemem Ognivo Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. w zakresie bezpośredniego przesyłania do tego systemu zapytań o rachunki bankowe dłużników, zajęć rachunków bankowych dłużników oraz rejestrowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej za pomocą tego systemu. 4.6. Obsługa czynności egzekucyjnych. 4.7. Obsługa przydziałów służby wraz z elektronicznym dostępem do służby pracowników wykonujących pracę w terenie. 4.8. Obsługa zbiegów egzekucyjnych z funkcją automatycznego generowania “Adnotacji AND-1”. 4.9. Obsługa korespondencji związanej z postępowaniami egzekucyjnymi wraz z ewidencjonowaniem i numerowaniem jej zgodnie z rzeczowym wykazem akt. 4.10. Generowanie zestawień w celu uzgodnienia wpływów oraz w celu sporządzania sprawozdawczości ilościowej i kwotowej. 4.11. Uprawnienia dla użytkowników systemu zgodne z zakresem czynności pracowników. 4.12. Migracja danych z dotychczas użytkowanego systemu eGzekucje firmy Rekord SIsp. z o.o. z Bielska-Białej. 5. Bezpieczeństwo systemu 5.1. System zapewnia bezwzględne bezpieczeństwo i ochronę zasobów poprzez spełnienie wymagań Ustawy o ochronie danych osobowych a w szczególności: Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych z dnia 29 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 100, poz. 1024) Załącznik nr 1 Środki bezpieczeństwa tj.: a) stosowanie haseł dla identyfikacji użytkowników (z możliwością określenia przez administratora wymaganej długości hasła i stopnia skomplikowania oraz czasu obowiązywania hasła), b) ograniczenie dostępu do danych i funkcji przez nieuprawnionych użytkowników, c) identyfikacja użytkownika wykonującego transakcje krytyczne tj. wprowadzanie, modyfikacja, usuwanie oraz daty i rodzaj wykonania operacji wraz z możliwością przeglądania logów (logi w formie plików zewnętrznych), d) informator (dziennik) dostępu do Systemu, e) funkcje kontrolne zapewniają integralność, spójność i prawidłowość danych, f) tworzenie i odtwarzanie kopii zapasowych baz danych, g) transakcyjność operacji, h) szyfrowanie danych przechowywanych na urządzeniach mobilnych. 6. Wymagania wdrożeniowe 6.1. Prace wdrożeniowe muszą być nadzorowane przez wyznaczonego przez Wykonawcę Kierownika Projektu. Kierownik Projektu będzie współdziałał z Zespołem Zadaniowym Zamawiającego. 6.2. Wszystkie prace związane z integracjami Systemu, o których mowa w punktach 4.5 i 4.12, w tym także kontakty z autorami tych systemów oraz wynikające z tych działań koszty, leżą po stronie Wykonawcy. 6.3. W ramach wdrożenia Wykonawca wykona: a) instalację i konfigurację oprogramowania na serwerze, b) przygotowanie serwera bazodanowego do pracy z Systemem: i. Konfiguracja Systemu operacyjnego, ii. Instalacja i konfiguracja dodatkowych usług niezbędnych do prawidłowego działania Systemu, iii. Testowanie konfiguracji, iv. Instalacja, konfiguracja i testowanie serwera bazodanowego, c) Przygotowanie serwera aplikacji do pracy z Systemem, d) Instalacja i konfiguracja systemu operacyjnego, e) Instalacja i konfiguracja dodatkowych usług niezbędna do prawidłowego działania systemu, f) Testowanie konfiguracji. 7. Szczegółowy opis funkcjonalności systemu 7.1. Ewidencjonowanie tytułów wykonawczych: a) administracyjnych z niezbędnymi elementami wynikającymi z art. 27 ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz rozporządzenia Ministra Finansów z 8.06.2016 r. w sprawie wzorów tytułów wykonawczych stosowanych w egzekucji administracyjnej, b) cywilnych wpływających w związku z art. 62d ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (wyroki, postanowienia sądów, ugody, nakazy płatnicze). 7.2. Elektroniczny import tytułów wykonawczych z systemów wierzycielskich oraz możliwość ich ręcznego wprowadzania do systemu egzekucyjnego. 7.3. Rozliczanie i księgowanie wpłat pobranych na skutek dokonanych środków i czynności egzekucyjnych. a) Wprowadzane wpłaty powinny być automatycznie rozksięgowane w programie według wybranych parametrów, zgodnie z zasadami podziału kwoty uzyskanej z egzekucji, określonymi w art. 115 ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i innymi obowiązującymi przepisami. b) W przypadku księgowania wpłat uzyskiwanych w prowadzonym łącznym postępowaniu egzekucyjnym ich automatyczne przypisanie do tytułów, objętych zbiegiem egzekucji, rozksięgowanie wpłaty na tytuły i należności objęte zbiegiem zgodnie z pierwszeństwem zaspokajania oraz możliwość wygenerowania wydruku i wysłania za pośrednictwem systemu teleinformatycznego planu podziału zgodnego z obowiązującymi przepisami. c) Po zaksięgowaniu wpłaty dotyczącej środka egzekucyjnego możliwość wygenerowania ograniczenia/wycofania zajęcia według ustalonego wzoru.. 7.4. Obsługa środków egzekucyjnych wraz z ewidencją i numeracją zgodną z rzeczowym wykazem akt. a) Automatyczne generowanie zawiadomień o zastosowaniu środka egzekucyjnego dla zobowiązanego oraz dłużnika zajętej wierzytelności i możliwość ich wydruku. b) Generowane zawiadomienia o zastosowaniu środka egzekucyjnego powinny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie wzorów dokumentów stosowanych w egzekucji należności pieniężnych. c) Automatyczne generowanie wycofań oraz ograniczeń zawiadomień o zastosowaniu środka egzekucyjnego do dłużnika zajętej wierzytelności zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego wzorem pisma. d) Automatyczne naliczanie kosztów egzekucyjnych o których mowa w art. 64 i 64b ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji. e) Automatyczne nadawanie numeru zgodnego z rzeczowym wykazem akt całej korespondencji, dotyczącej środka egzekucyjnego zgodnie z ustalonym słownikiem. 7.5. Powiązanie z systemem Ognivo Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. w zakresie bezpośredniego przesyłania do tego systemu zapytań o rachunki bankowe dłużników, zajęć rachunków bankowych dłużników (opatrzonych podpisem elektronicznym) oraz rejestrowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej za pomocą tego systemu. 7.6. Obsługa czynności egzekucyjnych 7.7. Obsługa przydziałów służby wraz z elektronicznym dostępem do służby dla pracowników wykonujących pracę w terenie (poborców). a) Numeracja przydziałów służby poborców zgodnie z ustalonym słownikiem. b) Wyszukiwanie tytułów do przydziału i ich dodawanie do służby według parametrów: nazwa zobowiązanego, adres, nr tytułu. c) Możliwość wydruku przydziału i rozliczenia służby. d) Obsługa przydziałów w formie tradycyjnej oraz w formie elektronicznej (przenośne urządzenia do pracy w terenie). 7.8. Obsługa zbiegów egzekucyjnych a) Możliwość wprowadzenia informacji o zbiegu egzekucji. b) Generowanie „Adnotacji ADN-1”. c) Generowanie planu podziału kwoty uzyskanej z łącznej egzekucji o którym mowa w art. 115a ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji. 7.9. Obsługa korespondencji związanej z postępowaniami egzekucyjnymi wraz z ewidencjonowaniem i numerowaniem jej zgodnie z rzeczowym wykazem akt, w szczególności takiej jak: a) Zawiadomienia o zastosowaniu środków egzekucyjnych. b) Ograniczenia i wycofania zawiadomień o zastosowaniu środków egzekucyjnych. c) Wnioski o udostępnienie danych osobowych. d) Plan podziału kwoty uzyskanej z egzekucji. 7.10. Generowanie zestawień w celu uzgodnienia wpływów oraz do sprawozdawczości ilościowej i kwotowej. 7.11. Uprawnienia dla użytkowników systemu zgodne z zakresem czynności pracowników. 7.12. Migracja danych z dotychczas użytkowanego systemu eGzekucje firmy Rekord SI sp. z o.o. z Bielska-Białej. 8. Instrukcje obsługi 8.1. Zamawiający wymaga aby opracowana instrukcja uwzględniała podział kompetencji (zgodnie z nadanymi uprawnieniami) dla operatora i administratora Systemu (administracji uprawnieniami, administracji systemami bazodanowymi). 8.2. Instrukcja dla użytkownika musi być czytelna, prosta i zwięzła. 8.3. Wykonawca przygotuje i dostarczy: 8.3.1. Instrukcję użytkową opisującą sposób wykorzystania wszystkich funkcji Systemu w trakcie jego eksploatacji, 8.3.2. Pełną dokumentację powykonawczą obejmującą m.in.: a) opis parametryzacji Systemu oraz konfiguracji środowiska, b) opis procedur aktualizacyjnych, c) opis techniczny rodzajów i zastosowanych protokołów komunikacji, d) opis sposobu uruchomienia Systemu na stanowisku użytkownika, e) plan odtwarzania Systemu po awarii, 8.3.3. Wykonawca przygotuje (w trakcie realizacji zamówienia) procedury działania na okoliczność awarii Systemu i sprzętu. Procedury awaryjne muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Procedury awaryjne mają obejmować m.in.: a) komu zgłosić awarię, b) postępowanie w okresie oczekiwania na reakcję serwisu, c) osoby kontaktowe, koordynatorów dla danego typu awarii, d) ewentualne rekonfiguracje sprzętu, Systemu w celu zapewnienia właściwego dalszego jego działania. 8.3.4. Struktury wszystkich dokumentów elektronicznych służących do wymiany danych z zewnętrznymi systemami oraz udzieli wszelkich informacji koniecznych do wykonania integracji. 8.3.5. Dokumenty gwarancyjne i licencyjne uprawniające do korzystania z Systemu dostarczonego w ramach zamówienia. 8.4. Opracowaną dokumentację Wykonawca dostarczy w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD w postaci plików PDF z prawami do wyszukiwania, kopiowania, drukowania i udostępniania. Odbiór instrukcji oraz opisów nastąpi na postawie protokołu przekazania. 9. Przeprowadzenie szkoleń wdrożeniowych 9.1. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkoleń operatorów Systemu oraz administratorów. Szkolenia będą realizowane w pomieszczeniach i na sprzęcie udostępnionym przez Zamawiającego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 9.2. Wykonawca musi zapewnić środowisko testowe (obejmujące pełną funkcjonalność Systemu) przez cały okres obowiązywania umowy i gwarancji, na potrzeby szkoleń i testów Zamawiającego. Środowisko to ma mieć aktualną wersję aplikacji w stosunku do produkcyjnej. 9.3. Do każdego modułu\funkcji będącego przedmiotem zamówienia Zamawiający wskaże osoby (operatorzy Systemu) (nie więcej niż 5 spośród pracowników urzędu), które Wykonawca przeszkoli. Szkoleniem objęci zostaną pracownicy bezpośrednio zaangażowani w bieżącą obsługę Systemu. 9.4. Wykonawca przeprowadzi szkolenia 2 administratorów wskazanych przez Zamawiającego. Szkolenie musi obejmować, co najmniej: instalację, konfigurację i administrację Systemu oraz usług sieciowych udostępnianych przez serwer, zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami, utrzymanie bieżące, tworzenie kopii bezpieczeństwa, odtwarzanie Systemu po awarii. 9.5. W grupie użytkowników modułu wspomagającego do przeszkolenia zostanie wskazany przez Zamawiającego lider, który dodatkowo zostanie przeszkolony w zakresie możliwości parametryzacji aplikacji będącej przedmiotem szkolenia oraz będzie osobą odpowiedzialną za kontakt z Wykonawcą w zakresie merytorycznej obsługi systemu. 9.6. Nie przewiduje się przeprowadzania szkoleń typu e-learning w zastępstwie szkoleń tradycyjnych. 9.7. Potwierdzeniem odbytych szkoleń wdrożeniowych będą listy obecności sporządzane w dniu szkolenia. 9.8. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe dla wszystkich uczestników szkoleń, także w formie elektronicznej 10. Harmonogram prac Realizacja i rozliczenie prac wdrożeniowych będzie następowało zgodnie z harmonogramem. ETAP Zadanie Termin wykonania I Dostawa i wdrożenie Systemu na danych testowych pochodzących z systemu obecnie eksploatowanego 5 tygodni od daty podpisania umowy I.I Instalacja systemu i uruchomienie środowiska testowego na danych pochodzących z systemu obecnie eksploatowanego I.II Przeprowadzenie szkoleń użytkowników II Uruchomienie produkcyjne Systemu i migracja danych do środowiska produkcyjnego 6 tygodni od daty podpisania umowy II.I Uruchomienie produkcyjne systemu i migracja danych z systemu obecnie eksploatowanego do środowiska produkcyjnego II.II Dostarczenie urządzeń przenośnych dla modułu Poborca i uruchomienie modułu Poborca na tych urządzeniach III Weryfikacja funkcjonalności systemu, weryfikacja migracji danych produkcyjnych 12 tygodni od daty zakończenia etapu II III.I Weryfikacja funkcjonalności systemu zgodnie ze specyfikacją, weryfikacja przeniesienia danych z systemu obecnie eksploatowanego 11. Gwarancja 11.1. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony i zainstalowany w ramach zamówienia System na okres 12 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru dostawy i wdrożenia przedmiotu zamówienia. 11.2. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że wdrożony do eksploatacji System jest sprawny i wolny od wad fizycznych 11.3. W ramach gwarancji Wykonawca zapewni: 11.3.1. Poprawne działanie Systemu, 11.3.2. Diagnozowanie i usuwanie wszelkich wad, usterek i awarii w funkcjonowaniu Systemu, które zostaną ujawnione w okresie obowiązywania gwarancji, utrudniających lub uniemożliwiających pracę zgodnie z założeniami lub przepisami prawa przy zachowaniu następujących terminów: - czas usunięcia awarii lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie – do 2 dni roboczych, - czas usunięcia usterki/błędu – do 3 dni roboczych, przy czym awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez ZAMAWIAJĄCEGO, a uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka/błąd to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, która jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy STRONAMI, jak i w przypadku kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów na które WYKONAWCA nie miał bezpośredniego wpływu. 11.3.3. Informowania o sposobie rozwiązania problemów zgłaszanych przez Zamawiającego, 11.3.4. Obsługę gwarancyjną nowych funkcjonalności wykonanych w ramach asysty technicznej. 11.4. Termin gwarancji dla Systemu ulega przedłużeniu o czas trwania awarii (gdzie czas trwania rozumiany jest jako czas liczony od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, do dnia dostarczenia przez Wykonawcę poprawionej wersji Systemu). 11.5. Wszelkie koszty usuwania wad, usterek i awarii, których przyczyna nie leży po stronie Zamawiającego, ponosi Wykonawca. 11.6. Koszty usuwania usterek i awarii, będących skutkiem działania Zamawiającego niezgodnego z dostarczoną instrukcją wdrożonego Systemu, ponosi Zamawiający. 11.7. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy na serwis pogwarancyjny na żądanie Zamawiającego. Cena świadczenia serwisu pogwarancyjnego zostanie ustalona odrębną umową serwisową. 12. Asysta techniczna 12.1. Wykonawca zapewni asystę techniczną na okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru dostawy i wdrożenia przedmiotu zamówienia. 12.2. W ramach asysty technicznej Wykonawca zobowiązuje się do: 12.2.1. Udzielania pomocy technicznej i merytorycznej w godzinach od 08:00 do 16:00 w zakresie funkcjonowania Systemu, 12.2.2. Bieżące dostosowywanie Systemu do obowiązujących przepisów prawa poprzez dostarczanie nowych wersji Systemu przed terminem obowiązywania nowych przepisów; Zamawiający nie ma obowiązku informowania Wykonawcy o zmianie przepisów, 12.2.3. Dostarczanie aktualnych wersji Systemu zwiększających jego funkcjonalność, 12.2.4. Informowania drogą pisemną o zmianach w Systemie objętym zamówieniem, 12.2.5. Dostawy narzędzi umożliwiających zautomatyzowanie prac związanych z instalacją Systemu, 12.2.6. Dostawy aktualizacji (w wersji elektronicznej) dokumentacji technicznej systemów, w tym optymalnych parametrów sprzętu, w przypadku istotnych zmian z punktu widzenia użytkownika lub administratora Systemu (tj. zmiany struktury baz danych, dodania nowych funkcji, a także istotnych z punktu widzenia ustawy o ochronie danych osobowych w terminie 1 miesiąca od dnia wprowadzenia zmian. 12.2.7. Dostarczenia zaktualizowanej wersji instrukcji dla użytkowników i instrukcji dla administratorów w formacie PDF z prawami do wyszukiwania, kopiowania i drukowania 12.3. Wszystkie koszty asysty technicznej Wykonawca ma uwzględnić w kwocie oferty. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach