Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kartuzach

Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, Floriana Ceynowy
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 854 800, , fax. 586 854 840
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
    Floriana Ceynowy 7
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 586 854 800, , fax. 586 854 840
    REGON: 22063828700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pczkartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kartuzach służącego do ratowania życia i zdrowia dzieci. 2) Zamówienie zostało podzielone na 3 następujące Części: 2.1) Część nr 1 – dostawa sprzętu medycznego z pakietu nr 1, 2.2) Część nr 2 – dostawa sprzętu medycznego z pakietu nr 2, 2.3) Część nr 3 – dostawa sprzętu medycznego z pakietu nr 3. 3) Zamówienie obejmuje swoim zakresem sprzedaż, załadunek, transport oraz doręczenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, objętych daną Częścią. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 6.1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Okres rękojmi za wady równy będzie okresowi udzielonej gwarancji jakości; 6.2) Wszelkie usługi serwisowe w okresie udzielonej gwarancji jakości będą świadczone przez autoryzowany serwis upoważniony przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela zaoferowanego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 2 do SIWZ nazwę podmiotu oraz adres autoryzowanego serwisu; 6.3) Wszystkie oferowane przez Wykonawcę elementy przedmiotu zamówienia mają służyć do ratowania życia i zdrowia dzieci; 6.4) Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być wyrobami medycznymi, co zostanie potwierdzone dokumentem potwierdzającym wpis/zgłoszenie/powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oferowanego sprzętu medycznego stanowiących wyroby medyczne, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 175), o ile jego posiadanie jest wymagane przez przepisy ustawy o wyrobach medycznych. 7) Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia elementu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: 7.1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, 7.2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w następującej wysokości: 1.1) dla Części Nr 1 – 3.000,- zł (słownie: trzy tysiące złotych), 1.2) dla Części Nr 2 – 1.500,- zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), 1.3) dla Części Nr 3 – 1.000,- zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2) Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 2.1) pieniądzu, 2.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3) gwarancjach bankowych, 2.4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty należy dołączyć: 1.1) oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 1.2) w przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo, w ofercie należy złożyć oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach