Przetargi.pl
Utworzenie Społecznego Centrum Aktywności i Innowacyjności Lokalnej w Gałęzowie (II postępowanie)

Stowarzyszenie SPERANDA ogłasza przetarg

  • Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska , Niepoględzie
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48(59)8581468
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie SPERANDA
    Niepoględzie 19
    76-248 Dębnica Kaszubska , woj. pomorskie
    tel. +48(59)8581468
    REGON: 77128993400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepogledzie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Społecznego Centrum Aktywności i Innowacyjności Lokalnej w Gałęzowie (II postępowanie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy w m. Gałęzów, dz. 4/25 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w tym: wewnętrzną linią zasilania energetycznego, przyłączem kanalizacji sanitarnej i przyłączem wodociągowym. Projekt przewiduje budowę budynku parterowego, niepodpiwniczonego, z dachem dwuspadowym. Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku wynosi 166,09 m², powierzchnia użytkowa 139,83 m², kubatura 844,05 m³, powierzchnia tarasów oraz schodów zewnętrznych 48,82m2. W budynku wydzielona została sala główna o powierzchni 92,40 m2, w której będą organizowane spotkania ludności wiejskiej i zaplecze kuchenne. Ponadto w budynku zaprojektowane zostały pomieszczenia higieniczno-sanitarne wraz z ich wyposażeniem oraz szatnia z wiatrołapem i kotłownia. Budynek został dostosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne, a w szczególności przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. 2. UWAGA! Roboty budowlane ujęte/przewidziane w dokumentacji projektowej, a nie będące przedmiotem umowy, w zakresie zagospodarowania terenu, określa dokument znajdujący się w załączniku nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedsięwzięcia z zachowaniem najwyższych standardów wykonania, z wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki inżynierskiej. Efektem robót ma być realizacja przedsięwzięcia zapewniająca najwyższy poziom funkcjonalności i bezpieczeństwa inwestycji dla środowiska i ludzi oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie architektoniczno-budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiarach robót, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ o numerach 8, 9 oraz 10 do SIWZ. 5. Roboty muszą być wykonane zgodnie dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 6. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w ramach zadania wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 7. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w projekcie budowlanym, STWiORB lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu lub usługi równoważnej w stosunku do opisanych przedmiocie zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 11. W związku z przeznaczeniem przedmiotu zamówienia do użytku osób fizycznych, w tym pracowników Zamawiającego, przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 5 PZP, uwzględniają wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zadania: 1) roboty ziemne, 2) roboty związane z budową budynku, 3) roboty instalacyjne – kanalizacyjne, wodociągowe, CO, elektryczne. Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach