Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego

Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66235 Torzym, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 416 300 , fax. 68 341 30 40
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 52
    66235 Torzym, woj. lubuskie
    tel. 683 416 300, fax. 68 341 30 40
    REGON: 8046718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltorzym.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o.o. z podziałem na 11 oddzielnych zadań, transportem Wykonawcy lub wyspecjalizowanego przewoźnika w ciągu maksymalnie 21 dni od podpisania umowy. Szczegółowy opis, postać oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ – będący jednocześnie zestawieniem wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia, które Wykonawca wypełnia i załącza do formularza ofertowego. Zadanie nr 1 1.1. Echokardiograf – 1 sztuka - gwarancja 36 miesięcy Zadanie nr 2 2.1. Kardiomonitor - 1 sztuka - gwarancja 24 miesiące Zadanie nr 3 3.1. Worek samorozprężalny do ręcznej wentylacji - 1 sztuka - gwarancja 24 miesiące 3.2. Zestaw do intubacji dotchawicznej, laryngoskop - 1 sztuka - gwarancja 36 miesięcy 3.3. Urządzenie do ogrzewania pacjenta - 1 sztuka - gwarancja 24 miesiące 3.4. Pompa infuzyjna strzykawkowa – 3 sztuki - gwarancja 24 miesiące Zadanie nr 4 4.1. Rejestratory holterowskie ciśnieniowe ABPM – 2 sztuki - gwarancja 36 miesięcy Zadanie nr 5 5.1. Rejestratory holterowskie EKG – 2 sztuki - gwarancja 36 miesięcy Zadanie nr 6 6.1. Rejestrator holterowski ekg ze zdalnym monitoringiem - 1 sztuka - gwarancja 36 miesięcy Zadanie nr 7 7.1. Waga medyczna - 1 sztuka - gwarancja 24 miesiące Zadanie nr 8 8.1. Waga medyczna wraz z analizatorem składu ciała i z niezbędnym oprogramowanie - 1 sztuka - gwarancja 24 miesiące Zadanie nr 9 9.1. Respirator do nieinwazyjnego wspomagania wentylacji -1 sztuka - gwarancja 24 miesiące Zadanie nr 10 10.1. Stolik anestezjologiczny/reanimacyjny – 2 sztuki - gwarancja 24 miesiące 10.2. Stolik zabiegowy - 1 sztuka - gwarancja 24 miesiące Zadanie nr 11 11.1. Fantom do szkoleń z zakresu resuscytacji - 1 sztuka - gwarancja 24 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości dla zadania: nr 1 – 6 000,00 PLN słownie (sześć tysięcy złotych 00/100) 18.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy Pzp. 18.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - konto nr 23 1130 1222 0030 2040 7620 0001 Bank Gospodarstwa Krajowego w Zielonej Górze UWAGA: Na poleceniu przelewu powinna być naniesiona adnotacja: „Wadium – przetarg - nr sprawy: 11/sprzęt medyczny/17” O skuteczności czynności wniesienia wadium w pieniądzu decydować będzie data (dzień oraz godzina) wpływu przedmiotowych środków finansowych na wskazany wyżej rachunek bankowy zamawiającego. 18.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie wymienionej w art. 45 ust. 6 pkt 2 – 5 ustawy Pzp, oryginał dokumentu dotyczący przedmiotowego poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty. 18.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 18.4. SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres związania ofertą. 18.6. Okoliczności i procedurę zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane do złożenia przez każdego wykonawcę wraz z ofertą: 8.3.1 formularz/e specyfikacji technicznej/parametrów technicznych umożliwiający/e dokonanie oceny ofert w kryterium „parametry techniczne” opisanym w pkt 15.1 SIWZ. Wykonawca wypełnia i załącza do oferty tabelę przedstawioną w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia wymaganych przez Zamawiającego (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Dokument ten składany jest wraz z ofertą. 8.3.2 dokument, o którym mowa w pkt 8.3.1 nie podlega uzupełnieniu. 8.3.3. Oświadczenie Wykonawcy o oferowanych wyrobach medycznych – załącznik nr 6 do SIWZ. 8.4 Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów wyszczególnionych w pkt 8.4.1 - 8.4.2 SIWZ, chyba, że zostały one złożone wraz z ofertą. 8.4.1 deklaracja zgodności CE/WE z wymaganiami zasadniczymi, wystawiona zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych; 8.4.2 materiały określające parametry oferowanego sprzętu medycznego tj. materiały producenta, foldery, opisy potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach