Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Łagów

Gmina Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 66220 Łagów, ul. 1 Lutego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 34 12 186 , fax. 0-68 34 12 262
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagów
    ul. 1 Lutego 7
    66220 Łagów, woj. lubuskie
    tel. 0-68 34 12 186, fax. 0-68 34 12 262
    REGON: 97077048000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/uglagow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Łagów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łagów. Ogólna charakterystyka Gminy (dane liczbowe pozwalające oszacować wartość oferty): Powierzchnia Gminy Łagów wynosi 191,1 km Liczbę gospodarstw domowych zamieszkałych szacuje się na ok. 1643.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za powstałe w trakcie zamówienia rozbieżności między podaną szacunkową ilością odpadów i pojemników/worków. Wynikłe rozbieżności nie mogą stanowić podstawy ewentualnych roszczeń względem Zamawiającego. Wykonawca przed złożeniem oferty musi mieć świadomość, że dokonując na podstawie podanych wartości obliczeń uwzględnia ryzyko ich zmian w trakcie wykonywania zamówienia. Wybrany Wykonawca otrzyma od Zamawiającego – sporządzony w oparciu o aplikację informatyczną – szczegółowy wykaz nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne. W zakres zamówienia wchodzi także okresowe mycie i dezynfekcja pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych (w okresie 01.09. do 31.10. – dokładny termin ustalony zostanie z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Łagów) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia odbiór i transport odpadów do Regionalnej instalacji unieszkodliwiania odpadów, to jest Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Długoszynie: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (200301) zgromadzonych w pojemnikach, b) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, w pojemnikach lub workach, obejmujących: – papier, tektura (150101, 200101), – szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (bezbarwne i kolorowe) (150107, 200102), – tworzywa sztuczne (150102, 200139), metal (150104, 200140), opakowania wielomateriałowe (150105), – odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji i odpady zielone (200108, 200201), Wykonawca odbierze od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdą zebraną ilość odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia tj.: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, częstotliwość wywozu przez Wykonawcę – raz na dwa tygodnie b) segregowanych odpadów komunalnych, częstotliwość wywozu przez Wykonawcę: – papier i tektura; szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (bezbarwne i kolorowe); tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe – 1 raz w miesiącu w okresie wrzesień – maj, raz na dwa tygodnie w okresie czerwiec - sierpień; - odpady ulegające biodegradacji – raz w miesiącu. Częstotliwość wywozu poszczególnych rodzajów odpadów zostanie uwzględniona w harmonogramie wywozu wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca uwzględni szczegółowe wymagania wynikające z uchwały Rady Gminy Łagów w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łagów. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i utrzymywanie w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym pojemników do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz dostarczenie worków lub pojemników (dla zbierających w pojemnikach również worków) do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca będzie uzupełniał worki do selektywnego zbierania odpadów po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawienie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków. W ofercie należy również przewidzieć dostarczanie pojemników i worków do nowo powstałych nieruchomości. Wykonawca dostarczy swój pojemnik oraz worki właścicielom nieruchomości, nie później niż do dnia 29 listopad 2017r. 4) Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy, w formie pisemnej (faksem lub mailem), informacje o zmianach w liczbie i lokalizacji nieruchomości objętych obowiązkiem odbierania odpadów – w tym nieruchomości nowo powstałych – w ciągu 5 dni od daty złożenia deklaracji. Wykonawca zaoferuje i dostarczy pojemnik właścicielom nowo powstałych nieruchomości, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 5) Charakterystyka pojemników i worków do gromadzenia odpadów: Szacunkowa ilość i wielkość pojemników i worków do gromadzenia odpadów: 1. pojemniki do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych: o pojemności 120 l w ilości ok 1700 szt., o pojemności 240 l w ilości ok. 450 szt., o pojemności 1100 l w ilości ok. 30 szt. 2. pojemniki do zbierania odpadów komunalnych segregowanych: - papier i tektura ok. 250 szt. ( 120 l) - szkło i odpady opakowaniowe ze szkła ( bezbarwne i kolorowe) ok 350 szt. (120l) - tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe ok. 350szt. (120l) - odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji i odpady zielone ok. 350 szt. ( 240 l) - papier i tektura ok 6 szt. ( 1100 l ) - szkło i odpady opakowaniowe ze szkła ( bezbarwne i kolorowe) ok 12 szt. (1100 l) - tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe ok. 12 szt. (1100 l) - odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji i odpady zielone ok. 12 szt. ( 1100 l) 3. worki z tworzywa sztucznego oznaczone odpowiednimi kolorami w stosunku do każdego rodzaju odpadu selektywnie zbieranego, w rozmiarze 120 l - papier i tektura ok. 650 szt./m-c - szkło i odpady opakowaniowe ze szkła ( bezbarwne i kolorowe) ok. 680 szt./ m-c - tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe ok. 680 szt./m-c - odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji i odpady zielone ok. 800 szt./ m-c Podane ilości są jedynie szacunkowymi wartościami obliczonymi na podstawie danych z ewidencji ludności, z otrzymanych deklaracji oraz ewidencji nieruchomości. Oznaczenie urządzeń tj. pojemników lub worków do selektywnej zbiórki odpadów: – papier i tektura – koloru niebieskiego; – szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (bezbarwne i kolorowe) – koloru zielonego; – tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe – koloru żółtego; – odpady ulegające biodegradacji – koloru brązowego. Oprócz kolorów worki powinny być oznaczone opisowo np. papier, szkło, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe itd., dodatkowo Wykonawca może umieścić również informacje dot. szczegółowego asortymentu, który należy gromadzić w workach np. worki z napisem PAPIER – wrzucamy: książki, gazety, zeszyty torby papierowe, karton, tekturę itd. Pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane) w kolorze szarym lub czarnym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właścicielom nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów. Worki muszą być oznaczone przez wykonawcę informacją o rodzaju odpadów, które należy w nich gromadzić. Worki do selektywnej zbiórki muszą też być oznaczone nazwą wykonawcy oraz nazwą Gmina Łagów. Czytelna instrukcja umieszczona na workach ma ułatwić właścicielom nieruchomości prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów. Pierwsza partia worków zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego musi zostać dostarczona właścicielom nieruchomości w nieprzekraczalnym terminie do 29 listopad 2017r. Przy każdorazowym odbiorze selektywnie zebranych odpadów wykonawca pozostawi worki w ilości odpowiadającej workom odebranym. 6) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i transport odebranych odpadów komunalnych (zmieszanych i segregowanych) zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców na terenie Gminy Łagów do ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH w DŁUGOSZYNIE. Zamawiający zastrzega sobie, że w dniach odbierania odpadów (wg harmonogramu) z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Łagów pojazdy wykonawcy wyszczególnione w SIWZ nie mogą odbierać odpadów z nieruchomości niezamieszkałych oraz z innych gmin. Wykonawca zobowiązany będzie – w zakresie przedmiotu zamówienia – do monitorowania wywiązywania się przez właścicieli nieruchomości z obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie dokonuje segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej (faksem lub drogą elektroniczną) o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca będzie zobowiązany przekazać protokół wraz z fotografiami z zaistnienia takiego zdarzenia, zawierający co najmniej następujące informacje: - adres nieruchomości, której dotyczy zdarzenie - data i godzina ustalenia zdarzenia - opis zastałego stanu faktycznego wskazującego na zdarzenie - dokumentację fotograficzną potwierdzającą zdarzenie oraz fotografię wskazującą nieruchomość, na której doszło do zdarzenia - dane i podpisy pracowników Wykonawcy stwierdzających zdarzenie Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać jakiej dotyczy ono nieruchomości. Zamawiający wymaga, aby każdy pojazd do odbierania odpadów był wyposażony w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów. Należy zapewnić, aby pojazdy te utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu. Pojazdy i urządzenia będące w posiadaniu Wykonawcy muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim, nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. Pojazdy muszą na koniec dnia roboczego być opróżnione z odpadów i być zaparkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej. Wykonawca zapewni oznakowanie pojazdów służących do transportu odpadów, w sposób trwały i czytelny poprzez umieszczenie w widocznym miejscu nazwy firmy oraz adresu i numeru telefonu Wykonawcy. W przypadku nieodebrania odpadów z nieruchomości zgodnie z harmonogramem z winy Wykonawcy, wykonawca zobowiązany jest do ich odebrania w ciągu 2 dni od otrzymania zawiadomienia od zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia mienia w czasie wykonywania usługi (np. uszkodzenia chodników, jezdni, ogrodzeń itp.) Obowiązkiem wykonawcy jest każdorazowo, uprzątnięcie i odebranie odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych, które nie zostały umieszczone w pojemnikach, zbieranie leżących luzem obok zapełnionych pojemników oraz doprowadzenie do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych powyżej urządzeń, służących do gromadzenia odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania i udostępniania dodatkowych worków przeznaczonych na odpady selektywne. Worki te wydawane będą mieszkańcom Gminy Łagów w losowych przypadkach. Zamawiający zobowiązany jest wspólnie z wykonawcą do bieżącego informowania mieszkańców o zasadach i terminach odbioru poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu zamawiający będzie zamieszczał na stronie internetowej Gminy Łagów informacje przekazane przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do dystrybucji harmonogramów wśród właścicieli nieruchomości w ciągu 7 dni od ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami, o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu odbioru poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łagów i przedłożenie harmonogramu zamawiającemu, w formie pisemnej, do akceptacji. Zamawiający w terminie do 7 dni od dnia otrzymania harmonogramu zaakceptuje przedłożony harmonogram lub przedstawi swoje uwagi bądź zastrzeżenia. W przypadku przedstawienia uwag lub zastrzeżeń, wykonawca najpóźniej w terminie 3 dni przedłoży zamawiającemu w formie pisemnej poprawiony harmonogram do ponownej akceptacji. Dopuszcza się zmianę zaakceptowanego harmonogramu za zgodą stron. Zaakceptowany harmonogram umieszczony będzie każdorazowo przez zamawiającego na jego stronie internetowej, a wykonawca w formie papierowej będzie zobowiązany przekazywać go właścicielom nieruchomości objętych systemem. Szczegółowe harmonogramy (w formie papierowej i elektronicznej) odbioru odpadów Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu w następujących terminach: 1. I harmonogram, na okres 1.12.2017r. – 31.12.2018r., wraz z ofertą ( w przypadku wyboru oferty Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia uwag) 2. II harmonogram, na okres 1.01.2019r. – 30.11.2019r., do dnia 31.10.2018r. (wymaga uzgodnienia z Zamawiającym). Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia akcji ,,wystawka” i. W ramach akcji ,, wystawka” Wykonawca zapewnia odbiór odpadów zgodnie §4 ust.5 pkt 1-7 Uchwały Nr VI.43.2015 z dnia 30 kwietnia 2015r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. Częstotliwość akcji: raz na pół roku ( w okresie wiosennym i jesiennym). Termin akcji okres wystawienia i ilość kontenerów udostępnienia kontenerów zostanie ustalony wspólnie z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Łagów. Sposób wykonania usługi: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ( dostarczyć) kontenery o pojemności umożliwiającej odbiór w/w odpadów ( o minimalnej pojemności 6m3) w miejscach wcześniej ustalonych z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Łagów. Wykonawca zobowiązany jest odebrać każdą ilość zgromadzonych odpadów. informowania mieszkańców o terminach odbioru odpadów (poprzez prowadzenie kampanii informacyjnych, publikację zaakceptowanych przez Zamawiającego harmonogramów, dostarczanie ulotek, ogłoszeń itp.), oraz ewentualnych zmianach terminów wywozów wynikających z przypadających dni wolnych; harmonogramy odbioru odpadów będą zamieszczone na stronie internetowej Wykonawcy przez cały okres realizacji zamówienia; dostarczenia na koszt Wykonawcy nowych pojemników właścicielom nieruchomości, jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie z winy Wykonawcy do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników na odpady komunalne; Wykonawca jest zobowiązany do zabrania także dodatkowo odpadów komunalnych leżących obok pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów segregowanych zgromadzonych w workach/pojemnikach innego rodzaju niż te, które dostarczył wykonawca. Redukcja ilości pojemników lub worków lub zwiększenie ich ilości na danej nieruchomości względnie zmiana ich pojemności na żądanie Zamawiającego, w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości odpadów: - adekwatnie do potrzeb właściciela/posiadacza nieruchomości lub - będącej skutkiem zmiany liczby osób zamieszkujących daną nieruchomość, jak również zapewnienie pojemników lub worków w wymaganej ilości na nowych nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, przy czym wykonawca dokona wymiany pojemnika na większy lub mniejszy lub dostarczy i ustawi dodatkowy pojemnik lub worki, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, potwierdzone faksem lub drogą elektroniczną, w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem z winy Wykonawcy) w przeciągu 2 dni od otrzymania zawiadomienia e - mailem od zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e – mailem na adres zamawiającego. Właściciel nieruchomości ma obowiązek wystawienia pojemników (w tym rozumie się także worki) w określonym terminie, zgodnie z harmonogramem. W przypadku braku wystawionego pojemnika lub worków, w celu udokumentowania tego faktu należy sporządzić dokumentację fotograficzną (fotografia powinna umożliwić identyfikację nieruchomości i zobrazować brak wystawionych do odbioru pojemników/worków) z datownikiem i godziną, o której pojazd przyjechał po odbiór odpadów. Każdy przypadek nieodebrania odpadów z winy właściciela wykonawca zobowiązany jest zgłosić (z załączonym udokumentowaniem tj. protokół stwierdzający zdarzenie i wskazujący nieruchomość wraz z fotografiami ) zamawiającemu, w terminie 5 dni od stwierdzenia zdarzenia. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy informacje o zmianach w liczbie i lokalizacji nieruchomości objętych obowiązkiem odbierania odpadów oraz sposobie gromadzenia odpadów, w ciągu 5 dni od daty złożenia deklaracji. Wykonawca dostarczy pojemnik (w przypadku zbiórki selektywnej także worki) właścicielom nowo powstałych nieruchomości, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany pojemników w przypadku ich uszkodzenia lub złego stanu technicznego, uzupełnienia pojemników w przypadku ich kradzieży lub zaginięcia. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego telefonicznego, potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczną, złego stanu technicznego lub konieczności dostawienia pojemnika z powodu kradzieży lub zaginięcia, wykonawca ma obowiązek uzupełnienia pojemnika w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia. utrzymywania w należytym stanie i porządku miejsc opróżniania pojemników i załadunku worków w trakcie realizacji usług odbioru odpadów, również w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; w przypadku zanieczyszczenia jezdni i dojazdów do posesji przez Wykonawcę w trakcie wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów, Wykonawca jest zobowiązany podjąć wszelkie działania porządkowe w celu usunięci powstałych zanieczyszczeń. w sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN Wadium słownie: dziesięć tysięcy złotych PLN 2. Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia wadium w walutach obcych. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U z 2014,poz.1804). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalna, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib, b) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) Kwotę gwarancji, d) Termin ważności gwarancji, e) Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej”. f) Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy”; 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Krosno oddz. Łagów 22 9656 0008 2000 0260 2000 0005 z dopiskiem „Wadium – postępowanie Nr: RI.ZP.271.11.2017.AT a. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. b. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną „za zgodność z oryginałem”. c. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie (przed terminem składania ofert) znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. d. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. e. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów art. 46 ust.1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. f. Zamawiający, nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. g. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy – Pzp. h. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca winien posiadać zezwolenia lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t.j. Dz.U. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289), b) Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach