Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31155 Kraków, ul. Warszawska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
- Data zamieszczenia: 2018-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
ul. Warszawska 24
31155 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
REGON: 00000156003300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie częściowe nr 1: Drukarka laserowa wysokowydajna - 1 szt., drukarka laserowa biurkowa - 4 szt., projektor multimedialny WiFi w technologii LED - 1 szt., monitor komputerowy LED - 1 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Mechaniki Stosowanej Politechniki Krakowskiej: drukarka laserowa wysokowydajna - 1 szt., drukarka laserowa biurkowa - 4 szt., projektor multimedialny WiFi w technologii LED - 1 szt., monitor komputerowy LED - 1 szt. o parametrach podanych w SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 2: Stacja robocza o wysokiej wydajności obliczeniowej w zestawie z monitorem Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji roboczej o wysokiej wydajności obliczeniowej w zestawie z monitorem do prowadzenia badań w ramach projektu badawczego SONATA 13, umowa nr UMO-2017/26/D/ST8/00509 dla Katedry Inżynierii Chemicznej i Procesowej Politechniki Krakowskiej o parametrach podanych w SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 1 do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” – załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drukarki laserowej.
Dodano: 2021-03-30 - „Najem wielofunkcyjnych urządzeń drukujących wraz z obsługą serwisową”
Dodano: 2021-03-26 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Fizyki UJ w Krakowie.
Dodano: 2021-01-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Fizyki UJ w Krakowie.
Dodano: 2020-12-29 - „Najem wielofunkcyjnych urządzeń drukujących wraz z obsługą serwisową”
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa drukarki laserowej.
Dodano: 2020-12-22 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Fizyki UJ w Krakowie.
Dodano: 2020-12-17 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodano: 2020-09-24 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego – postępowanie w podziale na części.
Dodano: 2020-08-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek UJ w Krakowie.
Dodano: 2020-08-04