Przetargi.pl
„Najem wielofunkcyjnych urządzeń drukujących wraz z obsługą serwisową”

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 278 71 11, 12 278 71 36, , fax. 122 787 110
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
    Park Kingi 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 278 71 11, 12 278 71 36, , fax. 122 787 110
    REGON: 00004168300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu; www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna-Górnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Najem wielofunkcyjnych urządzeń drukujących wraz z obsługą serwisową”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wynajem fabrycznie nowych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego oraz świadczeniem obsługi serwisowej w trakcie obowiązywania umowy. 1.2 W celu realizacji przedmiotu umowy wskazanego w pkt. 1.1, Wykonawca jest zobowiązany do: 1) wykonania rozbudowy sieci IT kopalni oraz sieci zasilającej 230VAC o gniazda komputerowe i zasilające potrzebne do podłączenia wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, 2) udzielenia na okres równy okresowi najmu licencji na oprogramowanie do zarządzania drukiem dla wszystkich wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, obejmującej pola eksploatacji niezbędne do korzystania z tego oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem, wraz z jego instalacją na wirtualnym klastrze udostępnionym przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem pracowników Działu Informatyki Zamawiającego z obsługi zainstalowanego oprogramowania; 3) dostawy, instalacji i konfiguracji fabrycznie nowych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, 4) oddania wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w najem, 5) zapewnienia obsługi serwisowej wynajmowanych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących. 1.3 Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 1.4 Rozbudowa sieci IT winna zostać wykonana zgodnie z „Projektem gniazd sieci LAN i zasilającej 230 VAC dla urządzeń drukujących”, nr projektu AJT/01/20, opracowanym przez AJ Telecom Sp. z o.o. z Sosnowca stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1.5 Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany w dwóch etapach: 1) Etap I – obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w pkt. 1.2 pkt 1 – 3, 2) Etap II – obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w pkt. 1.2 pkt 4 i 5. 1.6 Ilość stron wydruku A4 w trakcie obowiązywania umowy nie przekroczy: 1) 1 800 000 stron biało – czarnych, 2) 1 200 000 stron kolorowych. 1.7 Wydruk jednej strony formatu A3 jest równoważny dwóm stronom formatu A4. 1.8 Zamawiający wymaga, aby wynajmowane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wielofunkcyjne urządzenia drukujące spełniały minimalne wymagania określone w tabeli w pkt. 5 załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp 2.1 Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób wykonujących usługi w zakresie rozbudowy sieci IT i sieci zasilającej oraz usługi serwisowe wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, wyłącznie na podstawie umów o pracę. 5.2 Wykonawca zobowiązany jest udokumentować charakter zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 2.1, na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie do 7 dni, licząc od daty otrzymania pisemnego wezwania. 5.3 Mając na uwadze treść art. 143e ust. 2 ustawy, udokumentowanie charakteru zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1 może nastąpić według wyboru Zamawiającego przez: 1) przedstawienie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imiona i nazwiska zatrudnionych pracowników, daty zawarcia umów o pracę, rodzaje umów o pracę oraz zakresy obowiązków pracowników, a także podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy; 2) przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych osób, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umów o pracę, w szczególności imiona i nazwiska zatrudnionych pracowników, daty zawarcia umów o pracę, rodzaje umów o pracę oraz zakresy obowiązków pracowników; 3) przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umów o pracę, w szczególności imiona i nazwiska zatrudnionych pracowników, daty zawarcia umów o pracę oraz rodzaje umów o pracę. 5.4 Postanowienia pkt. 2.1 – 2.3 stosuje się odpowiednio do podwykonawców lub dalszych podwykonawców. 5.5 W przypadku naruszenia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zobowiązań, o których mowa w pkt. 5.1 – 5.3, Zamawiający wzywa do niezwłocznego usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, a także ma prawo do jednoczesnego naliczenia kary umownej określonej w § 12 ust. 1 pkt 3 wzoru umowy. 5.6 Jeżeli pomimo wezwania, o którym mowa w pkt. 2.5 nieprawidłowości nie zostaną usunięte, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić, na zasadach określonych w § 13 ust. 2 wzoru umowy. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 5 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2020/SI/83. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w formie oryginału, podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku oferty składanej elektronicznie oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach