Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
- Data zamieszczenia: 2014-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul Podwale 31-33 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu biurowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego 1.1. Postępowanie zostało podzielone na 7 części: Część I postępowania: powielacz Cyfrowy (kolor) 1 szt. Część II postępowania: kserokopiarka kolorowa 1 szt. Część III postępowania: niszczarka dokumentów 1 szt., Część IV postępowania: zszywarka drutowa 2 szt., Część V postępowania: laminator 5 szt. Bindownica 2 szt. Kalkulator biurowy 5 szt. Część VI postępowania: Gilotyna biurowa 1 szt. Część VII postępowania: Kserokopiarka 1 szt. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 5 - istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami, załącznik nr 1 - formularz ofertowy. Dla części 1-4 minimalne wymagania techniczne określono w załącznikach 7.1-7.4.do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części postępowania). Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony: W części I, II,III, IV i V- zgodnie z treścią umowy §3 ust. 3a dokładny adres zlokalizowany na terenie miasta Wrocławia zostanie wskazany Wykonawcy po podpisaniu niniejszej umowy Dla części VI- Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław Dla części VII- Komenda Powiatowa Policji w Lubinie, 59-300 Lubin ul. Traugutta 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu biurowego dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa tonerów i opasek identyfikacyjnych znak sprawy ZOZ/DZP/PN/13/16
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych znak sprawy ZOZ/DZP/PN/04/16
Dodano: 2016-02-10 - DOSTAWA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH, KOMPUTERÓW, DRUKAREK I URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO - PAKIETY - Szp/FZ-64/2015
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa i montaż nowoczesnego systemu ochrony, identyfikacji , porządkowania, wypożyczeń i zwrotu książek dla Jeleniogórskiego Centrum Informacji i Edukacji Regionalnej - Książnica Karkonoska
Dodano: 2015-05-19 - Dostawa materiałów biurowych znak sprawy ZOZ/DZP/PN/06/15
Dodano: 2015-03-13 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego (powielacza cyfrowego i zszywarek drutowych)
Dodano: 2014-11-25 - Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla 4 bibliotek jako część zadania: Remont i wyposażenie 4 bibliotek z terenu Gminy Siechnice dofinansowanego w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + Priorytet Biblioteka + Infrastruktura bibliotek
Dodano: 2014-10-31 - DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, URZĄDZEŃ DO SUBLIMACJI, AKCESORIÓW DO KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ BIUROWYCH-NISZCZAREK Z PODZIAŁEM NA 5 ZADAŃ
Dodano: 2014-09-02