Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, ul. K. K. Baczyńskiego 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3011300 wew. 440 , fax. 71 3011312
- Data zamieszczenia: 2016-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
ul. K. K. Baczyńskiego 1 1
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 71 3011300 wew. 440, fax. 71 3011312
REGON: 00030681600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozolawa.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych znak sprawy ZOZ/DZP/PN/04/16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do ZOZ w Oławie, ul. Baczyńskiego 1 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 1 zadanie 3. Ilości produktów, ich charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 2 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie produkt co najmniej równy pod względem cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy 5. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 5.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Podwykonawca, któremu zostanie powierzone wykonanie zamówienia musi posiadać uprawnienia do jego realizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozolawa.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu biurowego dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa tonerów i opasek identyfikacyjnych znak sprawy ZOZ/DZP/PN/13/16
Dodano: 2016-04-01 - DOSTAWA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH, KOMPUTERÓW, DRUKAREK I URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO - PAKIETY - Szp/FZ-64/2015
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa i montaż nowoczesnego systemu ochrony, identyfikacji , porządkowania, wypożyczeń i zwrotu książek dla Jeleniogórskiego Centrum Informacji i Edukacji Regionalnej - Książnica Karkonoska
Dodano: 2015-05-19 - Dostawa materiałów biurowych znak sprawy ZOZ/DZP/PN/06/15
Dodano: 2015-03-13 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego (powielacza cyfrowego i zszywarek drutowych)
Dodano: 2014-11-25 - Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla 4 bibliotek jako część zadania: Remont i wyposażenie 4 bibliotek z terenu Gminy Siechnice dofinansowanego w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + Priorytet Biblioteka + Infrastruktura bibliotek
Dodano: 2014-10-31 - Dostawa sprzętu biurowego
Dodano: 2014-10-15 - DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, URZĄDZEŃ DO SUBLIMACJI, AKCESORIÓW DO KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ BIUROWYCH-NISZCZAREK Z PODZIAŁEM NA 5 ZADAŃ
Dodano: 2014-09-02