Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
- Data zamieszczenia: 2018-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
REGON: 1226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Centralnego Laboratorium GIORIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego i nieużywanego specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Centralnego Laboratorium GIORIN. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na: Część 1 - Spektrofotometr, Część 2 - Urządzenie z chłodzeniem i fotoperiodem do inkubacji mikroorganizmów występujące pod handlową nazwą: inkubator lub szafa termostatyczna, Część 3 - Thermomixer z blokami grzejnymi, Część 4 - Wirówka z akcesoriami, Część 5 - Termomikser, Część 6 - Młynek kriogeniczny do rozdrabniania próbek, Część 7 - Aparat do real-time PCR, Część 8 - System do dokumentacji żeli, Część 9 - Komora do PCR, Część 10 - Destylarka do wody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest załączyć na Platformie Zakupowej następujące dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Formularz oferty wraz z Formularzem cenowym - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Specyfikację techniczną (odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta) - sporządzoną i wypełnioną - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, W specyfikacji technicznej należy wypełnić każdy wiersz tabeli, opisując dokładnie każdy parametr wymagany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wpisać m.in. model, typ urządzenia, nazwę producenta oraz inne wymagane parametry ich liczbę i wielkość. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wszystkich wymagań zawartych w specyfikacji technicznej. Specyfikacja techniczna stanowi element oferty i nie podlega uzupełnieniu na zasadach określonych w przepisach art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Konsekwencją niewłaściwego wypełnienia Specyfikacji technicznej jest jej niezgodność z treścią SIWZ i odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 SIWZ - Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze lub notariusza, z którego wynika prawo do podpisania oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-023/2024
Dodano: 2024-04-23 - Dostawa urządzeń laboratoryjnych w podziale na pakiety
Dodano: 2024-04-09 - Dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Dodano: 2024-03-26 - DOSTAWY SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Dodano: 2024-02-28 - Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-006/2024
Dodano: 2024-02-02 - Dostawa miernika pola elektromagnetycznego wraz z nieodpłatnymi przeglądami serwisowymi i naprawami w okresie gwarancji Numer sprawy: ZP-34/2023
Dodano: 2024-01-12 - Dostawa urządzeń laboratoryjnych w podziale na pakiety
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa wagi mikroanalitycznej wraz z akcesoriami na potrzeby Zamawiającego Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Chemii Przemysłowej imienia profesora Ignacego Mościckiego
Dodano: 2023-12-05 - Dostawa elementów do budowy laboratoryjnej instalacji wytwarzania, magazynowania i przetwarzania wodoru
Dodano: 2023-11-27 - Zakup zestawu do monitorowania behawioralnego zwierząt
Dodano: 2023-11-17