Przetargi.pl
Dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych

GŁÓWNY INSPEKTORAT JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie 98
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48222557800
  • Data zamieszczenia: 2024-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GŁÓWNY INSPEKTORAT JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH
    Al. Jerozolimskie 98
    00-807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48222557800
    REGON: 015294620
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/ijhars

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozdział 1 – dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ.Rozdział 2 – dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ.Rozdział 3 - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2C do SWZ.Rozdział 4 - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2D do SWZ.Rozdział 5 - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Poprzeczna 19, 10-282 Olsztyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2E do SWZ.Rozdział 6 - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. H. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2F do SWZ.Rozdział 7 - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2G do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach