Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg
- Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 869 600 , fax. 846 869 665
- Data zamieszczenia: 2019-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
Plac Wolności 16
23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 846 869 600, fax. 846 869 665
REGON: 95036902000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbilgoraj.bip.lubelskie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa serwerów, przełączników, macierzy dyskowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie i konfiguracja serwerów, przełączników, macierzy dyskowej, biblioteki taśmowej, zasilaczy awaryjnych oraz przeszkolenie administratorów. 2. Ogólne założenia są następujące: a) Sieć komputerowa obsługiwać będzie około 200 urządzeń końcowych podłączonych do przełączników dostępowych w standardzie RJ 45 z szybkością minimum 1Gbps; b) Sieć komputerowa obsługiwać będzie około 8 urządzeń serwerowych podłączonych do przełączników głównych w standardzie RJ 45 z szybkością minimum 10Gbps; c) Sieć składać się będzie z minimum dwóch redundantnych przełączników głównych umieszczonych w serwerowni centralnej; d) Sieć składać się będzie z minimum 5 przełączników dostępowych dla urządzeń końcowych umieszczonych w serwerowni głównej oraz w sieciowych punktach dystrybucyjnych; e) Pomiędzy przełącznikami głównymi będą minimum dwa redundantne połączenia o szybkości minimum 10Gbps każde z połączeń; f) Pomiędzy przełącznikami głównymi a przełącznikami dostępowymi będą minimum dwa redundantne połączenia o szybkości przynajmniej jednego z nich minimum 10Gbps (dotyczy przełączników 48 portowych w serwerowni II i przełączników 24 portowych w lokalizacji ul. Kościuszki 13); g) Połączenia pomiędzy przełącznikami głównymi a przełącznikami dostępowymi będą wykonane w taki sposób, aby każdy przełącznik dostępowy był jednocześnie połączony do minimum dwóch przełączników głównych (dotyczy przełączników 48 portowych w serwerowni II i przełączników 24 portowych w lokalizacji ul. Kościuszki 13); h) Połączenia urządzeń serwerowych do przełączników głównych będą wykonane w taki sposób, aby każde urządzenie serwerowe było jednocześnie połączone do minimum dwóch przełączników głównych; i) W załączniku graficznym pokazano lokalizację zamawianego sprzętu i połączenia. 3. Wykaz sprzętu: – 2 serwery wirtualizacji, – 2 przełączniki główne, – 2 przełączniki do macierzy dyskowej, – 8 przełączników dostępowych, – 1 macierz dyskowa, – 1 biblioteka taśmowa, – 2 zasilacze awaryjne, – 1 automatyczny przełącznik źródeł zasilania, – 4 konwertery medialne, – niezbędne wkładki do przełączników, – doposażenie serwera kopii zapasowych, – przewody połączeniowe. 4. Wykaz oprogramowania: – oprogramowanie do backupu, – dwie licencje Windows Server 2019 Datacenter na minimum 16-core (licencja OEM), – licencja Windows Server 2019 Standard na minimum 16-core (licencja OEM), – licencja VMware VSphere 6 Essentials Plus KIT na 6 procesorów, – 100 szt. licencji CAL na użytkownika (licencja OEM), – oprogramowanie do zarządzania przełącznikami (główne, macierzy dyskowej, dostępowe), – oprogramowanie związane z macierzą dyskową, opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in.. monitorowanie macierzy w zakresie wydajności, zajętości, błędów i awarii), – oprogramowanie do zarządzania zasilaczami awaryjnymi i automatycznym przełącznikiem źródeł zasilania. Oprogramowanie musi być kompatybilne ze sprzętem i zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie koszty odnowienia licencji muszą być zawarte w cenie ofertowej i nie mogą być krótsze niż wsparcie wymagane przez zamawiającego (minimum 3 lata). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Dodatkowe uwagi 1. Wymagany termin wykonania zamówienia: 31.05.2019 r. 2. Organizacja dostaw, instalacji i szkoleń musi być tak prowadzona, aby była jak najmniej uciążliwa dla Zamawiającego. Wykonawca uwzględni warunki zakładu czynnego. Prace związane z wdrożeniem i szkoleniem administratorów powinny być prowadzone poza godzinami pracy i w soboty. 3. W razie wystąpienia niezgodności opisu technicznego, i dokumentacji rysunkowej Wykonawca powinien zwrócić się do Inwestora celem wyjaśnienia rozbieżności. Zasada powyższa obowiązuje przy wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości związanych z niniejszą dokumentacją. Materiały nie ujęte w dokumentacji, a wynikające z technologii budowy, zastosowania materiałów lub montażu urządzeń winny być uwzględnione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Brak ich wyszczególnienia w dokumentacji nie jest podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy w stosunku do Inwestora. 4. Wszystkie materiały, dostawy oraz montowane urządzenia, rodzaj - podlegają przed zamówieniem przez Wykonawcę akceptacji Zamawiającego (inspektora nadzoru). 5. Wszystkie wymagania techniczne określone w dokumentacji technicznej należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. Wykonawca może zastosować urządzenia i materiały „równoważne”. Wszystkie urządzenia i materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta. 6. Wykonawca stosować może wyłącznie materiały spełniające wymogi art.10 ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 8. Przed odbiorem końcowym robót, wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie komisyjne sprzętu i przekazanie go do użytku (należą tu m. innymi: karty gwarancyjne, instrukcje, atesty i certyfikaty jakości dla zastosowanych materiałów itp.). 9. Potrzeba wykonania ewentualnie dodatkowego zakresu dostaw będzie przedmiotem odrębnego postępowania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. kwota wadium: - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj, Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Dostawa serwerów” 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jedna na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,(jeżeli dotyczy) 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 5. Dowód wniesienia wadium W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
Dodano: 2024-04-24 - Doposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia dodatkowych zajęć dla uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły, w tym pomoce do wspomagania rozwoju i prowadzenia terapii
Dodano: 2024-04-16 - Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne i drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa wyposażenia Klubu Dziecięcego „Brzdąc” w Janowie Podlaskim - Sprzęt elektroniczny, multimedialny, elektryczny i akcesoria
Dodano: 2024-03-14 - Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych w ramach Rządowego Programu „Aktywna tablica”
Dodano: 2023-12-27 - Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzeń multimedialnych
Dodano: 2023-12-04 - Dostawa doposażenia sprzętu pracowni zamawianego w ramach projektu pt. „EKONOMIK – SZKOŁA PRZYSZŁOŚCI”
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych w ramach Rządowego Programu „Aktywna tablica”
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych w ramach Rządowego Programu „Aktywna tablica”
Dodano: 2023-11-27 - Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzeń multimedialnych
Dodano: 2023-11-15