Przetargi.pl
Dostawa prefabrykowanych płyt betonowych wielootworowych typu JOMB C do remontu nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Miastko w 2018 r. gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 572 081 , fax. 598 572 368
  • Data zamieszczenia: 2018-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 598 572 081, fax. 598 572 368
    REGON: 52635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa prefabrykowanych płyt betonowych wielootworowych typu JOMB C do remontu nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Miastko w 2018 r. gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych płyty drogowych wielootworowych typu JOMB C o wymiarach 100x75x12,5 cm w orientacyjnej ilości 2080 szt. wykonanych zgodnie z normą PN-EN 1339.2005. Płyty winny być krzyżowo zbrojone stalą wg PN-ISO 6935-1:1998, PN-ISO 6935-1/Ak:1998, PN-ISO 6935-2, PN-ISO 6935-2:1998 w strefie dolnej i górnej o grubości prętów min 6 mm. Grubość otuliny głównych prętów zbrojeniowych – 30 mm ±5 mm. Odporność na ścieranie 18000/5000 (m3/m2). Odporność na działanie mrozu, stopień mrozoodporności nie niższa niż F150. Wytrzymałość na ściskanie nie mniejsza niż 30MPa, klasa betonu nie mniejsza niż C25/30 wg PN-EN 206-1; nasiąkliwość nie większa niż 5%. Dopuszczalne obciążenie P:50 kN. Powierzchnia płyt powinny być bez rys, pęknięć i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodnie z wymaganiami. Zwarta struktura, jednakowa tekstura powierzchni licowej. Krawędzie płyt powinny być równe i proste. Odchyłki od wymiarów nominalnych: długość ±5 mm, szerokość ±5 mm, grubość ±5 mm. Do każdej dostarczonej partii płyt Wykonawca przedłoży certyfikat Krajowej Oceny Technicznej, aprobatę techniczną IBDiM oraz Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych. Płyty powinny być znamionowane. Wykonawca w cenę przedmiotu zamówienia musi wliczyć koszty transportu i rozładunku. Wykonawca jest odpowiedzialny za ilość i jakość przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca udziela gwarancji oraz rękojmi na dostarczone materiały na okres minimum 36 miesięcy. Potwierdzeniem realizacji dostawy będą dokumenty rozliczeniowe-protokół zdawczo-odbiorczy wystawione każdorazowo przez Wykonawcę na dostawę zamówień częściowych. Prefabrykowane płyty betonowe wielootworowe typu JOMB C dostarczane będą przez Wykonawcę we wskazane miejsce na terenie Gminy Miastko wg wskazań Zamawiającego. Odbiór ilościowy i jakościowy będzie dokonywany na bieżąco, przez uprawnioną osobę z ramienia Zamawiającego. . Dostawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy, tj. dostawy płyt na paletach, ich rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz odbiorze palet w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Koszty opakowania zapewniającego nienaruszalność i przed uszkodzeniem, koszty transportu oraz koszty odbioru palet oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym Wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania tym samym Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 3. Dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) – w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 4. Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy; Uwaga: Wymóg obowiązuje tylko Wykonawców, których ta sytuacja dotyczy. 5. Wskazanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – c.d. załącznika nr 2 siwz (druk do wypełnienia lub wzorowania się); Uwaga: Wymieniony dokument składają wraz z ofertą tylko wykonawcy, których ta sytuacja dotyczy; 6. W związku z określonym katalogiem wymaganych dokumentów, w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie zachodzą okoliczności przedkładania dokumentów wystawianych w tym kraju w zakresie: potwierdzenia odpowiednich uprawnień, wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach