Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81-213 Gdynia, ul. Opata Hackiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 627 38 18 , fax. 58 663 16 66
- Data zamieszczenia: 2019-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
ul. Opata Hackiego 14
81-213 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 627 38 18, fax. 58 663 16 66
REGON: 19056363200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://opecgdy.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów budowlanych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup asortymentu wymienionego w tabelach w pkt 3.2.1. siwz. 2. Występujące w dokumentacji przetargowej określenia odwołujące się bezpośrednio do nazw własnych, norm, aprobat, do wymiarów, formatu, wag, grubości, pojemności, rodzajów, rodzaju materiału, z którego dany artykuł został wykonany, służą określeniu wymagań wobec produktów oraz określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi jedynie w przypadku, gdy odpowiedni zapis dotyczący równoważności został zawarty w opisie danego asortymentu. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, iż spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Przez produkt równoważny - w stosunku do jakości i wydajności - rozumie się asortyment o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do materiału określonego w dokumentacji przetargowej. 4. Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień wysyłanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, określających: numer i datę dokumentu, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę oraz sposób i termin zapłaty. 5. Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne miejsce na terenie miast: Gdynia, Sopot, Rumia, Reda, Kosakowo i Wejherowo wskazane przez Zamawiającego na zamówieniu. 6. Realizacja dostaw: a) do 5 dni roboczych - dla Pakietu nr 1, b) do 5 dni roboczych – dla Pakietu nr 2, c) do 2 dni roboczych – dla Pakietu nr 3, - od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 siwz; dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:15 - 14:00. 7. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 8. Warunki dotyczące gwarancji za wady fizyczne: 12 miesięcy liczonych od dnia dostawy. 9. Wszystkie określone w tabelach w pkt. 3.2.1siwz materiały winny posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz pierwszą dostawą każdego z towarów dokumentów potwierdzających zgodność towaru z określonymi normami oraz kart charakterystyki zgodnymi z rozporządzeniem CLP, atestów, świadectw jakości, certyfikatów. 10. Ilości określone w tabelach w pkt. 3.2.1 siwz są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy. 11. Ilości określone w tabelach w pkt. 3.2.1 siwz nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabelach w załączniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; b) umowa spółki cywilnej jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej, c) wypełniony załącznik nr 3 do siwz na nośniku CD/DVD.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów budowlanych - drogowych wraz z jego transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w roku 2021.
Dodano: 2021-03-10 - Dostawa materiałów budowlanych - drogowych wraz z jego transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w roku 2021.
Dodano: 2020-12-11 - Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych.
Dodano: 2020-10-28 - Zakup materiałów budowlanych
Dodano: 2020-09-07 - Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury Gdynia Oksywie
Dodano: 2020-05-15 - Dostawa materiałów ogólnobudowlanych z podziałem na części: Część I: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Grupy Zabezpieczenia w Gdańsku Część II: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury Gdynia Oksywie Część III: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury Gdynia Witomino CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze CZĘŚĆ V: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury Hel CZĘŚĆ VI: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Sekcji Obsługi Portu i Urządzeń Portowych Gdynia Oksywie
Dodano: 2020-04-24 - Dostawa materiałów budowlanych - drogowych wraz z jego transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w roku 2020.
Dodano: 2020-02-10 - Dostawa materiałów budowlanych - drogowych wraz z jego transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w roku 2020.
Dodano: 2020-01-30 - Dostawa materiałów budowlanych - drogowych wraz z jego transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w roku 2020.
Dodano: 2020-01-20 - Zakup nowych płyt drogowych pełnych o wymiarach 300x150x15cm wraz z dostawą do Pucka oraz rozładunkiem we wskazanym miejscu
Dodano: 2019-06-10