Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i urządzeń multimedialnych dla Szkoły Podstawowej im. M.J. Piłsudskiego w Horyńcu-Zdroju w ramach projektu: W TROSCE O OPTYMALNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA – POPRAWA WARUNKÓW DYDAKTYCZNYCH I JAKOŚCI KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ W HORYŃCU-ZDROJU

Gmina Horyniec-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 37620 Horyniec-Zdrój, Al. Przyjaźni
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 313 455 , fax. 166 313 455
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Horyniec-Zdrój
    Al. Przyjaźni 5
    37620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 166 313 455, fax. 166 313 455
    REGON: 65090067700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.horyniec-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych i urządzeń multimedialnych dla Szkoły Podstawowej im. M.J. Piłsudskiego w Horyńcu-Zdroju w ramach projektu: W TROSCE O OPTYMALNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA – POPRAWA WARUNKÓW DYDAKTYCZNYCH I JAKOŚCI KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ W HORYŃCU-ZDROJU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i urządzeń multimedialnych dla Szkoły Podstawowej im. M.J. Piłsudskiego w Horyńcu-Zdroju w ramach projektu „W TROSCE O OPTYMALNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA – POPRAWA WARUNKÓW DYDAKTYCZNYCH I JAKOŚCI KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ W HORYŃCU-ZDROJU” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 -2020, Oś priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego – konkurs nr RPPK.09.01.00-IP01-18-018/17 RPO WP, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część 1. Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w szkole (TIK): 1. Zakup pełnego pakietu klocków do nauki programowania i robotyki. 2. Zakup przenośnego komputera wraz z oprogramowaniem – 2 szt 3. Zakup drukarki 3D. 4. Zakup Tablicy interaktywnej z głośnikami – 2 szt. 5. Zakup rzutnika multimedialnego – 2 szt. 6. Zakup sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, kopiarka, skaner) – 1 szt. 7. Zakup robotów do nauki programowania – 12 szt. 8. Zakup dywanu interaktywnego – 1 szt. Część 2. Z przyrodą za pan brat – pomoce dydaktyczne do zajęć przyrodnicze dla uczniów (P): 1. Zakup cyfrowego aparatu fotograficznego – 1 szt. 2. Zakup wyposażenia pracowni biologicznej – 1 zestaw. 3. Zakup wyposażenia pracowni geograficznej – 1 zestaw. 4. Zakup mikroskopu – wersja zasilana z sieci i/lub baterii – 12 szt. 5. Zakup mikroskopu z kamerą USB – 1 szt. Część 3. Indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SEN): 1. Zakup specjalistycznych pomocy do pracy na zajęciach terapii logopedycznej, psychologicznej i pedagogicznej – 1 zestaw. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla każdej z wymienionych części, w tym: rodzaj, ilość i opis poszczególnych pomocy dydaktycznych i sprzętu zawiera załącznik nr 4a do niniejszej specyfikacji. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne i urządzenia multimedialne fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie wraz ze sterownikami. Urządzenia będą spełniać wymogi techniczno-jakościowe określone przez producenta danego wyrobu. Całość dostawy będzie posiadała wymagane certyfikaty i deklaracje CE lub deklaracje zgodności oraz instrukcje obsługi w języku polskim dostarczone najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru. Gwarancja: okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 2 lata. Dostarczony sprzęt multimedialny, komputerowy oraz pomoce dydaktyczne będą przez Wykonawcę podłączone, skonfigurowane lub przygotowane do realizacji zajęć z uczniami. Wykonawca wykona dostawę, rozładunek, instalację i montaż na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 2 SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) formularz cenowy (załącznik 4b) Wykonawcy wypełniony na podstawie specyfikacji technicznej dostawy (załącznik Nr 4a) - załączone do SIWZ, 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5, pkt 1 i 8 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ- załącznik nr 2 do SIWZ, 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik Nr 6 do SIWZ, 6) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 7 do SIWZ (dokument należy złożyć w terminie 3 dni od umieszczenia informacji o złożonych ofertach). 7) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach